MAKEUP III ''indian''

Malli/Model Sonja Myllymäki


Tämä onkin jo vähän tuoreempi luomus! Päätin, että en julkaise vanhempia meikkitöitä muita kuin ne joihin olen täysin tyytyväinen. Ne joihin en ole, niin todennäköisesti päivitän ne ns. ajantasalle viimeistellyimpinä ja yksityiskohtaisempina myöhemmin, joihin voin olla täysin tyytyväinen.

Tämä kuitenkin on vielä niin tuore, että se on vielä paremmassa muistissa. Tässä tavallaan yhdistin kaksi eri meikkiä jotka olin piirtänyt paperille. Näin kyllä käy hyvin useasti ja lopputulos voi olla jokseenkin erilainenkin kun paperilla, mutta jos se on parempi niin mitäpä tuo haittaa. Nämä kuitenkin ovat vain minun harrastukseni, eikä asiakastyö, joten annan luovuuden viedä. Vaikka sudinkin meikkiä minne sivellin viekään ja kokeilen eri juttuja, niin silti on hyvä olla jotain paperilla tai edes mielessä mistä lähtee liikkeelle ja mitä hakee. Visio voi muuttua mutta kunhan vähän tietää mihin suuntaan lähtee etenemään. Minulla oli toisessa meikkisuunnitelmassa tuo tumma graafinen silmämeikki ja toisessa nuo otsalta hiusrajaan etenevät kultahippuset pehmeämmällä silmämeikillä. Ne näyttivätkin yhdessä varsin hyvältä, joten lähdin tavoittelemaan hieman inkkarimaista ja etnisempää lopputulosta, jonka viimeistelin kultaisella näyttävällä kaulakorulla.

Haluaisitteko nähdä meikkejä tehtynä vaihe vaiheelta? Toiveita saa myös ehdottaa millaisia meikkejä haluaisi nähdä, esim tutoriaalia johonkin tiettyyn hahmoon tai jollain teemalla? Mielelläni otan kaikenlaisia ehdotuksia ja haasteita vastaan!

-M ♥

2 kommenttia

  1. Mua kiinnostaisi nähdä meikki vaihe vaiheelta tehtynä esimerkiksi videon tai kattavien kuvien kera. Tämä meikki tuo mulle mieleen jotenkin Egyptin ja Kleopatran jollakin asteella, vaikka inkkaria on tavoiteltu, mutta tosi ihana fantasiameikki tämä on! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei sellasita sitten tulossa! :) Nojoo samat egypti -vibat tulee vähän mullekin :D Kiitos!

      Poista

Back to Top