7 new favourite


Green shorts Vila Clothes // Jungle shorts H&M // Black laceshorts JC // White blazer Gina Tricot // Sports bra Gina Tricot // Leopard sunglasses CityVision // Mint sunglasses Ibero

Se miksi nämä ovat niitä tämän hetken lemppareita uusista ostoksista, johtuu siitä että näissä kaikissa on ihan erilaiset materiaalit ja värit. Herättää ainakin minussa mielenkiintoa. Olen sellainen tunnustelija, minulla on aina näppituntuma vaatekaupassa. Hipaisen, tunnustelen ja kosken vaatteisiin ohi mennessäni. Tätä aina ystävät ja poikaystävä nauraa, kun menen sormet ojossa viilettäen ympäri kauppaa. Toki värit ja muu silmää miellyttävyys on aika suuri osatekijä siihen lähteekö vaate mukaan kotiin.

Tänä kesänä minulla on selkeästi joku viidakkoteema meneillään. En voi vastustaa mitään sademetsänvihreää tai mitään mikä minun päässäni yhdistää selkeästi jonnekin syvälle Amazoniin. Sisäinen viidakkotyttö on kai päässyt valloilleen. Ugh. - M ♥

10 kommenttia

  1. Aivan ihanat nuo mustat "pitsi"shortsit! ♥ ja noi make up- kuvat on upeita! :)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos niin minustakin! :) Ja kiitos paljon!

      Poista
  2. Ooh ihania! Oispa itelläkin vähän ylimäärästä ostella kesävaatteita...;p Nuo tummat aurinkolasit on mageet!

    VastaaPoista
  3. Ihania vaatteita :-) Ja mä niin tiedän ton tunteen, kun hypistelee kaupassa kaikkea, haha :-D

    therewillbesunshine-emilia.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Oi miten kivoja vaatteita! Ja sulla näyttää muutenkin olevan aivan ihana tyyli :-)

    http://starrynight-emma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. omgggggg mä niin rakastuin noihin ostoksiis :x

    VastaaPoista

Back to Top