Remember enjoy

Top H&M // Belt Seppälä // Skirt Seppälä // Sunglasses CityVision

Fiiliksissä päälinmäisenä tältä päivältä se, että muistakaa nauttia! Niin klisee ja kuultu, mutta minä olen sitä mieltä että aina hyvä kuulla uudestaan. Pieni muistutus siitä miten hyvin voikaan ja on kiitollinen niistä pienistäkin jutuista. Minä tänään olin täällä sellainen pieni kiukku-Myy, kunnes tajusin että se johtuu siitä että minulla on nälkä. Ei sen kummenpaa, kuin viime syömisestä liian pitkä aika. Voi sitä raukkaa joka joutui minun nurinaa kuuntelemaan. Masun kun olin tankannut niin elämä olikin taas kivaa ja kiukkurypyt katosi otsalta. En enää edes muistanut olleeni tuittu. Varmaan tuttu tunne hyvin monelle. Siitä huolimatta, sitten kun masut on taas täynnä niin nauttikaa! Tai nauttikaa jo siinä syödessä ja mahdollisesti jo sitä ennen. Mielellään ulkoilmassa ja hyvän ystävän seurassa!

-M ♥


6 kommenttia

  1. Wow! Sulla on kyllä tosi kiva blogi, ihanan selkeä ja monipuolinen! Oot kaunis<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, tosi kiva kuulla! :)

      Poista
  2. Sun hiukset saa mulla kyllä aikaan sellasen kateusreaktion että huh! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ootpa kaunis ja sulla on ihanat hiukset!:) itse olin eilen kiukkuinen, kun olin nälissäni ja väsynyt. Muutenkaan ei asiat mennyt putkeen ja kauhea ikävä poikaystävää, vaikka oltiinkin saman kaupungin rajojen sisällä, mut ei ehditty nähdä. Tänään jo vähän parempi päivä. :)

      http://lifewithsallas.blogspot.fi/

      Poista
    2. Kiitos! :) Hyvä että tänään parempi fiilis!

      Poista

Back to Top