Shopping day

Po Boho playsuit & Dolce lacecroptop from Bik Bok // 
Nike Prioritymid white from Stadium

Varmaan teillekin tuttua, kun saa käsiinsä jotain uutta ja ihanaa, ei enää muuta haluakaan pukea. Sellaisia rakkausvaatteita. Nämä on minun ihan uusia ihanuuksia. Niin raikkaita ja tuntuu niin omalta!

Bongasin Bik Bokista heti ovelta tuon jumpsuitin, jota olin jo vähän Instagramissa väijynyt aiemmin. Etsin pitkään jotain tuollaista vaatetta tuollaisella etnisellä printillä, tuo oli ihan täydellinen! Nappasin sovituskoppiin toiveikkaana myös tuon pitsisen croptopin, ajattelin ensin ettei tuon mallinen toppi sopisi näin pienelle rintavarustukselle, mutta se olikin oikeasti tosi kivan näköinen ja istui hyvin! Onneksi viitsin sovittaa, pääsi nimittäin yhdeksi lempparipaidaksi kertaheitolla! Olin myös jo hetken aikaa haaveillut valkoisista Niken kengistä, mallia en ollut vielä päättänyt. Halusin kuitenkin mahdollisimman kevyen oloiset ja siron näköiset. Minun onnekseni Laura oli nämä itselleen siis jo aiemmin napannut ja vei minut apajille myös! Sainpa sellaiset kuin toivoin ja puolet halvemmalla kuin olin kuvitellut. Ja nopeammin. 

Vaatekaappi alkaa revetä liitoksistaan, joten ensi viikon tavoite on saada heitettyä vihdoin kaikki turha kirpparille. Ainakin Jyväskylän fb-kirpparilta voi bongata, minuun voi myös olla yhteydessä, mikäli kiinnostaa mitä olisi tarjolla! Livboxista arvosteluja pyrin myös saamaan tänne tämän viikonlopun aikana, kuulolla siis!

- M ♥

10 kommenttia

  1. Ihanan pirteitä ostoksia! <3 Itse katselin samaa jumpsuittia bikbokissa ja nyt harmittaa etten ostanut :D
    ♥: JennyJanette

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, niin minustakin! <3 Voi ei, eiköhän sieltä vielä löydy näitä! :)

      Poista
  2. Vitsi miten ihania ostoksia! Toi playsuit on kyllä huippu :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläpä muuta sano! Kiitos, olen samaa mieltä! ;)

      Poista
  3. Hirvee shoppailuhimo tässä iski kuvia katsellessa. Nuo valkoiset Niket, niin täydelliset ♥_♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah voi ei :D Jep ne oli kyllä ihan huippu löytö! Just sellaiset kuin toivoin ja vaan 60e, mikä on vähän siihen nähden että valmistuin maksamaan noista yli satasen :D

      Poista
  4. Todella ihana toi jumpsuit! Pitkää oon metsästellyt saman kuosista kimonoo, mutta ei oo vielä tullut vastaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oon itekin siihen ihan ihastunut! :D Oi kun ois muuten ihana kimonokin! Infoo mullekin jos jostain sellaisen löydät ;)

      Poista

Back to Top