ADIDAS MEETS LEATHER SKIRT

Bomber jacket Urban Classics (gifted) / Adidas Originals Bermuda bra top  / Leather skirt Bik Bok / Adidas Superstar Rize / Canvas bag Vagabond

Ajattelin vähän jakaa teille eilen napsittuja asukuvia ilman mitään sen suurempia löpinöitä. Tuttuun tyyliin sporttisia viboja mutta ripaus naisellisuutta silti mukana. Tää asu on aika räväkkäkin toisaalta, mutta silti suht perus meininki mulle. Voisin kuvitella lähteväni tämä yllä esimerkiksi nyt lauantai-illan menoihin!

Nyt kuitenkin vietän tämän viikonlopun loppuun rauhallisissa merkeissä porukoiden luona landella. Meillä on tapana kun siskon kanssa tullaan tänne yhtä aikaa niin leivotaan kaikkea hyvää, joten aika kakkujen täyteistä viikonloppua vietellään haha! Saunaa, hiihtolenkki koirien kanssa ja vaan hengailua kotona. Kaikkea rentoa siis luvassa, palaillaan!

Nappaako mun asu ja miten sä vietät lauantaita? - M ♥

19 kommenttia

  1. Niin upea asu! ♥ Täällä puolella ruutua lauantaita on vietelty vain runsasta aamupalaa syöden, ulkona oleillen ja ylioppilaskokeisiin lukien!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Milla! ♥ Kuulostaa kyllä erittäin hyvältä lauantailta sielläkin! :)

      Poista
  2. Mun on ihan pakko kysyä, että kun sun kuvissa näkyy välillä kisu, niin onko se siis sun ja topin vai jomman kumman porukoitten? :D ja tosi kiva asu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvissa aika usein näkyvä raitainen kisu on tavallaan ollut aina mun, mutta asustaa mun porukoiden luona täällä landemmalla toisen kisukaverin kanssa! Eli ei oo tuolla Jyväskylässä mulla ja Topilla :) Ja kiitos!

      Poista
  3. Todellakin nappaa! Aivan ihana!! :3 Lauantai on täällä mennyt laiskotellessa, mutta saahan sitä kerran viikossa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee ihana kuulla, iso kiitos Juulia! ♥ No saa kyllä ja välillä pitääkin! :D

      Poista
  4. Rakastan sun tyyliä ja näitä sun kuvia! Tuohon sun mun blogiin jättämään kommenttiin jossa mainitsit tulevasi pohjoiseen päin lomailemaan niin saako udella, että mihin oot menossa/tulossa? Mulla tuli nimittäin heti yks idea mieleen :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kiitos Neea! ♥ Oon tulossa 8.-12.3 Rukalle! :) Oo millaista ideaa?

      Poista
    2. Yks sellanen valokuvaukseen liittyvä ideanpoikanen ois!

      Poista
    3. Kuulostaa varsin hyvälle! Hei laita vaikkas mulle mailia marianne.saarinen@windowslive.com niin kiinnostelis kyllä! :)

      Poista
  5. Miten ihana asu!! Tommonen adidaksen croptop pitää kyl saada, rakastan adidasoriginalsia niiiiiiin paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiii kiitos Emilia! ♥ Nojoo täällä kanssa toinen joka on ihan hulluna!

      Poista
  6. On kyllä kiva asu! Just tälläinen sporttisuus + naisellisuus iskee muhunkin! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. oot iha sairaan kauniss

    VastaaPoista
  8. Tässä asussa nappaa kyllä ihan kaikki! Pitäis itekin hommata noita Adidaksen vaatteita! :-D

    Veera // Plan C

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeij kivaa kuulla! :) Voin suositella, Adidas ei vaan petä koskaan!

      Poista
  9. Vähä chool hame, soppii sulle älyttömän hyvin ja tuohon asuun! Ihana :)

    VastaaPoista

Back to Top