PHOTO FEED / 03

Follow me on Instagram - @mariannnne

Niin kuin tuossa edellisessä postauksessa kerroinkin tajunneeni, että enää yksi tai kaksi kuukautta kesään, miten sen nyt ottaakaan mutta miettikää nyt! Huh! Tuntuu jotenkin vielä tosi kaukaiselta ajatella niin, lohdulliselta mutta silti kaukaiselta, yllättävänkin aurinkoisista ja lämpöisistä päivistä huolimatta. Viimeistään tuossa kun tultiin Rukalta takaisin niin jätin kuitenkin ihan kokonaan talviset fiilikset ja paksut takit pois mun mielestä. Tilalle tuli tulppaanit, kevyemmät takit ja oikeestaan kaikki ne fiilikset ja jutut jotka summasin just tuohon edelliseen postaukseeni. Siellä on aika hyvä tiivistelmä siitä, mitä mitä mielessä! 

Nämä kuvat ja paljon muita löytyy mun Instagramista, käy siellä seuraamassa mikäli haluat nähdä näitä omassa feedissä ja sieltä löytyy myös juttuja joita ei kaikkia täällä blogin puolella nähdä välttämättä ollenkaan, joten sinne hop hop! (Autoselfiet on selkeesti mun juttu, tunnustaako kukaan muu??)

Mä oon tällä hetkellä koiravahtina siskon luona vielä tänään, seuranani pari pörröistä samojedia, mutta sanotaan huomenna well hello huhtikuulle! Luvassa asukuvia ihanan rennosta asusta, joka jo vilahti tuolla mun Instan puolella muutama päivä sitten... xxx - M

6 kommenttia

  1. Kirjoitat niin hyvin :3
    Ihanan pirteitä ja kauniita kuvia!

    http://fashionsivu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon Emilia! Ihana kuulla että tykkäät :)

      Poista
  2. Ihania kuvia! ♥ Oli pakko liittyy lukijaks ku kirjotat niin hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla, kiitos paljon ja tervetuloa seurailemaan! :) ♥

      Poista

Back to Top