PROJEKTI NIMELTÄ TYYLI / SNEAK PEEK

Lupailin teille vähän lisää konkreettisia juttuja mun tyylin löytämis -projektista ja täydellisen vaatekaapin kokoomisesta, joten vietin koko sunnuntain näiden parissa. Tässä on vähän sneak peekkia mitä tuleman pitää!

Ja ajatuksia siitä, mitä mä haluan mun tyylin olevan, millaista fiilistä välittää ja millaisia juttuja haluan sinne vaatekaappiin ja ennen kaikkea ylleni enkä kaapin pohjalle.

Haluan, että mun tyyli on rento ja mukava, mutta kuitenkin niin että siinä on niitä juttuja jotka tekee siitä ainakin mulle vähän spessumman. Sporttista ja street -henkeä, mutta kuitenkin samalla klassisiakin ja naisellisia piirteitä. Vaikka sitten vähintään huulipunien kautta ja omalla olemuksella. 

Haluan myös, että vaatteet on helposti yhdisteltävissä ja mulle vähemmän on enemmän. Ehkä värit on enemmän aika neutraaleja sen yhdisteltävyydenkin kannalta ja sitten on niitä muutamia väripilkkuja, - leikitellä voi niin monella muullakin jutulla, niin kuin materiaaleilla ja vaatteen mallilla ja saada asusta kiinnostavan.

Oon luopunut ihan tosi isosta osasta mun vaatekaapin sisältöä ja surutta laitoin pois kivojakin juttuja, mutta kun ei  niitä vaan tule käytettyä enkä koe, että ne olis enää välttämättä se mun juttukaan. Ja tuntuu heti kevyemmältä ja kaapista löytääkin jotain muutakin kuin aina ne samat päällimmäiset kun ei jaksa myllätä enempää. Nyt jaksaa ja pystyy! Enkä enää päättömästi shoppaile kaikkea kivan näköistä vaan oon oppinut harkitsemaan haluanko just sen vaatteen ihan tosissaan ja miettimään kokonaisuutta.



Oon ihan pienestä ollut tosi kiinnostunut siitä mitä puen ja muistan miten parasta oli just johonkin näihin kevään aikoihin kun istuttiin äidin kanssa ulkona sulaneella seinustalla auringon lämmittäessä kasvoja, selattiin henkkamaukan kesän kuvastoa ja pääsin ympyröimään ne jutut jotka halusin ja joita sitten jäätiin jännättämään postista.

Mun tyyli on aika sulavasti muuttunut monen viime vuoden aikana, aina sieltä collaritjatennarit-vaiheesta tyköistuvien bleiserien ja korkkareiden kautta urheilutrikootjokapäivä -vaiheeseen ja sieltä pikkuhiljaa on valuttu tähän pisteeseen. Ja oon aika tyytyväinen, että ollaan tässä pisteessä nyt. Tykkään ja kaipaan toisaalta korkkareitakin, vaikka niitä harvemmin mun jalasta löytyy, mutta ehkä nekin vielä löytää jollain tapaa vielä munkin jalkoihin enemmän (tähän mun tekosyy on se, että Topi on niin lyhyt etten muka voi :-D). Pala kerrallaan ja sitä paitsi, kun hyvä pohja on valmis niin on helpompi lähteä rakentamaan.

Jotenkin vaan tässä kun oltiin kahdenkympinkynnyksellä niin tuntui, että haluais hahmottaa sen oman juttunsa ja että pitäis kai alkaa näyttääkin vähän enemmän aikuiselta. En tiedä onko tähän suuntaan tapahtunut yhtään mitään muuta kuin, että hameen helma on itsestään pidentynyt ainakin kymmenellä sentillä? Mutta sekin oikeasti tekee yllättävän paljon. 

Mun aikuinen nyt sitten tällä hetkellä näyttää näköjään tältä ja that's it, pikku toppeja ja Adidasta haha! 

No mutta miksipä se ei vois?

Haluan vaan olla mun näköinen, erottua omalla tavallani ja tuntee oloni kotoisaksi vaatteissani. Olla vaan freesi. xxx - M

Pssst täällä jos oot missannut niin sarjamme ensimmäisiä, - inspiraatiokuvia ja fiiliksiä sekä 10 vinkkiä oman tyylin löytämiseen. Seuraava steppi onkin sitten ne mun tyylin kulmakivet ja näitä kuvia lisää!

8 kommenttia

  1. Mun pitäis kans ehdottomasti käydä läpi kaikki vaatteet ja alkaa pikkuhiljaa kasata vähän parempaa ja nykyiseen tyyliin sopivampaa vaatekaappia :/ Pitääkin käydä lukemassa noi aikaisemmat aiheeseen liittyvät postaukset! Tosi ihanat muuten noi vaaterekit, vitsi kun olis tilaa samanlaisille :O<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on oikeesti aika palkitsevaakin joten ei muuta kun tuumasta toimeen! Käyhän kurkkaamassa :) Vitsi kun oispa mullakin haha! Otettiin sunnuntaina suunnaks mun lapsuudenkoti landelta puol vaatekaappia kassissa ja viriteltiin porukoiden makkariin verhotankoja rekeiks koska oli vaan pakko saada!! :D Ehkä joskus omaan kotiin ja oikeet rekit! <3

      Poista
  2. Ihana postaus ja ihanan näköisiä vaatteita! Pian täytän itsekin 20 ja tuntuu kyllä siltä, että viimeistään sitten pitäisi alkaa miettimään sitä oman vaatekaapin rakentamista ja tyylin löytämistä, kun se on vielä hieman hakusessa.. :-)

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Milla! :) Noniin sittenhän nää postaukset on ihan passelit sulle! Eikä sen tyylin tarvii välttämättä löytyy tai olla sen kummempaa, mulle vaan se on se juttu :)

      Poista
    2. Tosi kiva kirjoitus! Kiitos, sait miettimään omaakin vaatekaapin sisältöä ja enemmänkin kokonaisuutta! <3

      Poista
    3. Ihanaa kuulla! :) Kiitos <3

      Poista
  3. Ihania vaatteita ja tosi upeita kuvia, vau! :)
    ps. Tosi kiva nähdä Jyväskylää sun postauksissa, saatan yrittää lähtee opiskelee sinne lukion jälkeen. :D
    Ada Minea - http://constellationofmylife.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Heii mahtavaa, Jyväskylä on kyllä mun mielestä tosi kiva pikka! Täytyy kevään tullen ottaa myös enemmän kuvia tuossa kaupungin tuntumassa :)

      Poista

Back to Top