WHAT I FOLLOW? PART 4

Mitä mä seurailen somessa, tai tarkemmin Instagramissa? Jälleen täällä tämä neljättä kertaa ja näitä huippuja seurattavia ja toinen toistaan ihanempia feedejä löytyy kyllä ihan reippaastikin. Mun oli tarkoitus postata tänään jotain aivan muuta, mutta tällä mennään tällä kertaa sillä mun suunnitelmiin tuli muutama muuttuja etten ehtinyt paneutua niihin mihin piti. Mutta, Instagram -inspiraatio on aina paikallaan eikös vaan?

Tässä muutama uusi joita oon tykännyt seurata ja joista irtoilee inspistä ainakin mulle. Näitä olis löytynyt vielä vaikka miten monia kivoja, mutta jääpä sitten seuraaviin osiinkin!



Löytyykö samoja? Edelliset tästä mikäli kiinnostaa: PART 1, PART 2 ja PART 3 ja mut löytää tuttuun tapaan @mariannnneMitä tykkäätte ylipäätään näistä postauksista? - M

6 kommenttia

  1. @elinls on aivan ihanan inspiroiva ihminen, tykkään todella paljon hänen tyylistään! :) Loput itselleni olivatkin vieraita, joten täytyy äkkiä mennä kyyläämään! ;D Ihanaa pääsiäistä Marianne! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä ja samat sanat, tykkään tyylistä tosi paljon! :) Ehdottomasti kannattaa kurkkailla! Samoin sinulle Iina! ♥

      Poista
  2. Täytyy heti mennä tsekkaamaan nämä, fiidit näyttää ihanilta! :-D

    http://olderthanyesterday.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ehdottomasti! :) Ihanaa kun oot niin aktiivinen kommentoija ♥

      Poista

Back to Top