9 FAKTAA MINUSTA

Koska teitä ihania on tänne tupsahtanut seuraamaan mun juttuja niin monia uusiakin tyyppejä, niin faktapostaukset on varmaan aina paikallan. Saatte ehkä vanhatkin lukijat musta jotain uutta irti, who knows... 


X Mulla on tosi hyvä ns. kuvamuisti, eli mun mieleen jää paremmin kuvat ja muodot kuin vaikka sanat tai kirjojen pänttääminen. Koulunpenkillä auttoi piirtää kaikesta visuaalisia kuvia ja tuijotella niitä.

X Oon aika herkkis siinä mielessä, että itken helposti niin surullisista kun iloisistakin jutuista. Koski ne sitten mua tai ei ollenkaan ja oli ne sitten todellisuutta vai joku tv -sarja haha! En tiedä, joskus nyt vaan tekee ihan hyvää oli se ilosta tai surusta tai myötätunnosta.


X En oo enää uskaltanut harjata mun hiuksia Tangle Teezerillä kun luin artikkelin siitä, miten se kaikessa tehokkuudessaan ohentaa ja katkoo hiusten latvoja pieniä pätkiä, ja tajusin että tää on ihan totta. Hiusharja vaihtui heti luonnonharjaan ja Tangle harjailee ainoostaan mun lampaantaljoja, jotka menee takulle kun niiden päällä istutaan, toimii niissä ja tulee heti siistimmän näköiset!

X Kävelen aina rappuset mielummin kun käytän hissiä ja meidän omassa rapussa vedän aina askelkyykyllä ylös, jos vaan ei oo mikään maailman tiukin hame päällä. 


X Ihan pienenä mun suurinta herkkua oli meetvurstipaahtoleivät, veriletut ja vanhan kunnon rasvan käryisen grillin lihapiirakat ketsupilla ja nakilla haha! Täytyy sanoo, ettei tällä hetkellä juurikaan kuulu mun ruokavalioon, mutta oli se kivaa syödä näitä iskän kanssa muksuna.

X Värikoodaan mun to do -listoja ja kalentereitani väriliiduilla. Hahmotan yhdellä silmäyksellä mitkä kuuluu minkäkin kanssa samaan kategoriaan ja toimii erityisesti viikon treenisuunnitelmien ja kuukauden postaussuunnitelmien kanssa! Menee vähän samaan visuaaliseenhahmottamiseen ton kuvamuistin kanssa.

Bomber jacket XX-XY Junkyard / Dress IvyRevel / Backpack TopShop / Adidas Superstar Rize / Sunglasses H&M

X Oon kavereiden ja tuttujen kanssa aina tosi rauhallinen, tosi lepponen ja aika zen, enkä hätkähdä vähästä ja se on vaan luontevinta mulle. Mutta kotona mun mielialat on yhtä vuoristorataa ja mut saa ärsyytymään äärettömästi sekunnissa, mutta lepyn onneni kukkuloille jo toisessa. Ja joo, rakastan tota hölmöä eniten ikinä vaikka osaan olla vähän tuittu sille joskus

X Tällä hetkellä ootan kesää jotenkin ihan super paljon! Tilasin eilen eBaysta kahdet kesäiset ja hedelmäiset puhelimen kuoret ja uikkarin joka paljastaa selän kokonaan liki alaselkään saakka (tähän oon jotenkin nyt erityisen paljon ihastunut!). Ja tää oli muuten ensimmäinen kerta kun tilasin mitään tuolta ja nyt oottelen jännän äärellä mitä sieltä tulee...

X Rakastan niitä lasten suklaisia Maisku -rahkapatukoita, joita löytyy ainakin Prismojen rahka- ja jugurttihyllyltä. Oikeasti niiiin hyviä ja kuuluu kyllä mun herkkupäivään!

- M

30 kommenttia

  1. Täällä melko uusi herkkis, näkömuisti lukija ilmoittautuu :)
    Pystyn melko helposti 'samaistumaan' ja sitten itkuhanat vaan auki tai hymy päälle :D Kuvamuisti on parasta! Koulussa kun olin, helposti muisti tietyn asian missä päin aukeamaa ja sivua se oli ja millä värillä. Auttoi paljon kokeisiin lukiessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla ja kivaa kun samaistuit! :) Niimpä, ihan totta!

      Poista
  2. Ihana postaus! Löytyi yllättävän paljon samoja juttuja mm. juuri tuo kuvamuisti :)


    ♥ Vilhelmiina Lyydia

    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja ihanaa kuulla että siellä myös samaistuttiin! :)

      Poista
  3. Heips, mistä hankit luonnonharjan? Varmaan ihan tavallisista kaupoista saa? Iteki vois harjaa vaihtaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin ihan vain Prismasta! :) Löytyy uskoakseni aika helposti monistakin normi kaupoista.

      Poista
  4. En tiennytkään tuota tangelereista, että ne katkoo hiuksia. Mulla on se idhairin samantyyppinen harja ja en tiiä tekeekö se samaa. En ainakaan oo sitä hoksannut omassa käytössä. :) Ilmankos oot noin hyvässä kunnossa kun tarpoot menemään askelkyykkyjä portaissa, hehheh ;) Meillä töissä joutuu paljon kävelemään niin itse suosin aina portaita ja menen hissillä jos on vaan pakko. Se vasta hyvää hyötyliikuntaa on ja peppu tykkää. ;D Kivoja faktoja sinusta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan että ei katkoisi se! Mä itse aina ihmettelin että miks mun lattiat on täynnä sellaisia lyhyitä pätkiä hiuksia mutta sitten sen artikkelin lukiessani tajusin että aivan, se on se harja :D Hahah kiitos Jenna! :) Mä oon sitä mieltä että hyötyliikuntaa ainakun on mahollisuus valita!

      Tässä vielä tosta Tanglesta:
      http://blogit.kauneusjaterveys.fi/idaiholla/hittiharjan-haitat/

      Poista
  5. Siis mulla ihan sama ton tangle teezerin kanssa Aloin jotenkin itte kattelee sitä harjaa mietiskellen, et kylläpä tähän nopeesti kerääntyy hiuksia että pitää kunnolla puhdistaa. Sit aloin googletella ja melkein itkin kun tajusin, että olin käyttänyt tuota "loistavaa keksintöä" jo useamman vuoden! Vaihtui harja kans aika nopeaa :O

    Ihania kuvia, oonkin täällä aika uusi lukija :) Joskus pyörähdellyt, nyt ajattelin pyörähtää jäädäkseni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Täällä samoin ollut nyt parisen vuotta käytössä ja lähti siivouskaappiin se harja aika pian (ootteleen lampaantaljojen harjausta)! Mutta kiitos paljon, ihana kuulla! Toivotaan että pyörähtelet jatkossakin! :)

      Poista
  6. Mullakin lähtee kyllä harja nyt vaihtoon! Olen kyllä jo hetken miettinyt, että mistä mahtaa johtua, kun hiukset tuntuu jotenkin ohuemmilta. Hyvä saada jonkin sortin mahdollista vastausta tähän (:.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jep! Toivotaan, että harjan vaihdon myötä hiukset taas tuntuu paremmilta :) Itellä ainakin oon huomannut!

      Poista
  7. Paljon tuli tietoa susta. Olen eka kertaa sun blogissa ja liityin lukijaksikin. Ois niin kiva jos haluaisit tulla vasta vierailulle Aurinkokujallekkin + osallistu arvontaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi super kivaa kuulla, kiitos! :) Käyn ehdottomasti!

      Poista
  8. Itsekin vaihdoin lyhyempään hiusmalliin vaihtaessa tangle teezerin luonnonharjaan, koska luin juuri tuosta hiusten ohenemisesta :D tosi ihania kuvia tää postaus täynnä ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti hyvä päätös :D Kiitos paljon Milla! ♥

      Poista
  9. Jep, kuvamuisti täälläkin. Enkä oo koskaan muuten omistanut Tanglea, miehekkeellä sellanen tosin löytyy. Mulla on ihan sama periaatteessa mikä harja on, mulla oli niin lyhyt hiusmalli pitkään että oon hiukan ulalla minkälaista harjaa pitäisi oikeasti käyttää - silloin kun käytössä oli ainoostaan kampa :D

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää kuvamuisti tuntuu olevan suht yleinen bloggaajien ja luovien tyyppien kanssa :D Niin no, mä sanoisin että kaikkein paras hiukselle on ehdottomasti luonnonharja! :)

      Poista
  10. En oo pitkään aikaan syönyt noita rahkapatukoita! Ne on niiin hyviä, pitää lähtee metsästämään niitä joku päivä :D Kiva saada tietää susta vähän enemmän, ihana asu myöskin kuvissa :) xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannatan ajatusta! :D Kivaa kuulla, kiitos paljon! :)

      Poista
  11. Olipa kiva postaus lukea :) Ja upeat kuva ja asu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos Saara! :)

      Poista
  12. Ihana faktapostaus, nämä ovat välillä kyllä ihan mahtavia ! Nyt pitäisi itsekin tekaista kun uusia lukijoita on ilmaantunut muutamia, mulla on vaan se että keksin tosi huonosti itsestäni faktoja vaikka eikös ne pitäisi olla itselleen aika itsestäänselviä tai jotain... Tulipas sekava kommentti. Anyway muutamiin pystyin samaistumaan, rappuset in hissit out! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa kuulla että on mieleisiä! :) Mä aina yleensä kaiken varalle kirjotan ylös aina jos tulee mieleen joku mut on se yllättävän haastavaa :D

      Poista
  13. Tosi kiva tää faktapostaus, tuli uusia juttuja tietoon vaikka olenkin blogiasi lueskellut jo pidempään. :) Tangle Teezer on kyllä siitä ihana, et takut selviää nopeasti, mutta tälläkin suunnalla ollaan viime aikoina havaittu tuo hiusten katkeilu. Esimerkiksi hiusten leikkaamisen jälkeen tosi nopeasti latvat näyttää kärsineeltä verrattuna entiseen ja yhdistin sen tuohon harjaan tämän aiheesta lukiessani. Harjaostoksilla pitäisi siis käydä miunkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes kiva kuulla! :) No on totta, että takut kyllä lähtee helpolla mutta niin lähtee sitten koko tukkakin pärkittäin... :D Ainakin itse oon huomannu sen eron että voin suositella vaihtamaan luonnonharjaan!

      Poista
  14. Olipa kiva postaus! Mulle tuli ainaskin paljon uutta. Sulla on ihanan pirteä blogi ja tykkään kyllä erittäin paljon lueskella näitä sun juttuja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Satu! :) Ihana kommentti!

      Poista
  15. Kiva postaus!! Täällä ilmoittautuu toinen herkistelijä, itku silmässä vähän väliä syystä tai toisesta :D Tosin oon jo pyrkinyt vähän opettelemaan siitä pois ja pidättelemään sitä itkua, mutta edelleen oikeasti jos ei nyt joka päivä niin joka toinen päivä mua itkettää jokin: olkoon sitten tv-sarja tai joku iloinen uutinen ja ikävä tilanne... Lapsena itkin paaaaaljon enemmän, vähintään myötätunnosta jos joku muu itki :D

    Ja hei täytyykin kokeilla tota Tangle Teezeriä lampaantaljaan, kiitos vinkistä! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kiia! :) Mää oon sitä mieltä että kyllä itkeä saa jos itkettää! Ja ole hyvä vinkistä! :)

      Poista

Back to Top