MEHULINKO TULI TALOON

Vihdoin ja viimein se on meillä! Mehulinko hei, olet kauan toivottu vekotin. Nyt oon tällä vielä ehtinyt tehdä vaan tätä yhtä mehua, mutta mä voin oikeasti luvata että se on parasta mehua mitä sä, mä tai kukaan on juonut ikinä. Oikeesti. Ja sen lisäks tosi simppeliä, mut eiks parhaat jutut yleensä ookkin?


Ja kattokaa nyt näitä värejäkin!!

Mä en oo enää mikään mehunjuoja ollut pitkiin aikoihin lähinnä sen mun mielikuvan takia miten niissä on tosi paljon turhaa sokeria, tehty tiivisteestä ja makeutusaineista ja ties mistä. On niitä kai siis hyviäkin mehuja olemassa, mutta ne ei vaan oo eksynyt mun jääkaappiin (ainakaan mun toimesta).


Eikä enää tarvii eksyykään, koska mehulinko tuli taloon!

Haaveilin jo tosi pitkään tästä ja nyt se käytiin viime viikolla sitten nappaamassa Hong Kongin tarjouksesta puoleen hintaan 24,95€ joten ei paha ollenkaan. Onhan tässä omat vaivansa, lähinnä se pesuvaihe ja se, että meneehän tähän hedelmää ja vihannesta ihan mukavasti, mutta on se vaan mun mielestä sen arvosta. Aina silloin tällöin kun kaipaa jotain raikasta piristystä ja pientä luksusta niin ihan huippu vekotin!


PIRISTÄJÄ MEHU

Tarvitset 3 appelsiinia, 4 porkkanaa ja peukalonpään kokoinen pala inkivääriä. Pilkoin porkkanat pienemmiksi paloiksi, leikkasin appelsiinien kuoret irti ja heitin ainekset mehulinkoon ja that's it, - valmista nautittavaksi ja parhaimmillaan!

Ainut huono puoli tässä on se, etten viitsi tehdä paljoa mehua kerralla, sillä oon kuullut että tuorepuristetusta mehusta katoaa aika pian parhaat vitamiinit muille teille ja on parasta nauttia heti puristamisen jälkeen. Tällä reseptillä saat juurikin tasan tuon verran mehua kuin kuvissa näkyy, mahtuisi ehkä nipin napin yhteen pulloon. Yksi kunnon lasillinen tai kaksi pientä piristäjää.


Ootko sinä mehumiehiä? Ja onko sulla joku suosikki mehuresepti? Mielellään kuulisin toimivia mehuja kokeiluun! xxx M

11 kommenttia

  1. Näyttää niiiiin hyvältä, pakko pistää joskus testiin!! ps. niin söpöjä nuo lasit!! saako kysyä että mistä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen super paljon!! Lasit/pullot on ostettu Clas Ohlosilta tälläisenä sixpackina joka näkyy täällä :)
      http://m-stay-fresh.blogspot.fi/2016/04/randoms.html

      Poista
  2. Aaah ihania värejä! Mehulinko ois kyllä hankittava, mutta en varmaan jaksais ikinä pestä sitä..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta sano! Haha noo heti ku pesee käytön jälkee ja saa palkinnoks ihanaa mehua niin kyllä se siitä ;)

      Poista
  3. Ääää mäkin tarvitsen mehulingon! Ja mitä 25 euroo? Onkohan tota vielä... Yleensä mehulingot on aika kalliita, joten vielä en oo saanut sellaista itselleni. Mäkään en tykkää juoda kaupan mehuja, just sen takii, että niissä tuntuu olevaan niin paljon kaikkea ylimääräistä. Ehkä mä vielä pian saan tällaisen itselleni, sit voisin kokeilla tätä mehua :-D

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jep ihan hullun halvalla, saattaapi olla! :) Niimpä, toivotaan että pääset pian testailee!

      Poista
  4. Itsekin olen haaveillut mehulingosta, mutta en ainakaan vielä sellaista ole saanut hankittua. Mutta voi vitsi mitä kuvia ja kuinka herkullisen näköistä mehua! Kyllä tuollaista joisi mielellään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, eikös vain! :) Voin kyllä suositella!

      Poista
  5. Tää mun on pakko saada! Vaikuttaa niin hyvältä :)

    VastaaPoista
  6. Oi että tuollainen vempele olisi ihana omaankin keittiöön! Nimim. mehuhiiri, joka vois elää pelkällä mehulla :-D Taidan silti toistaiseksi tyytyä kaupan sokerilitkuihin :D

    VastaaPoista

Back to Top