TUOTEIHASTUS / ISADORA GEL NAIL LACQUER


Mä rakastan huoliteltuja, siistejä ja simppeleitä kynsiä. Tällä hetkellä eniten miellyttää suht luonnollinen lookki, mutta vähän mittaa ja loivaa stilettomallia saa olla. Ja mikä sen parempaa kuin nopeasti kuivuva, kauniin geelilakkamaisen kiillon jättävä ja herkullisen värinen kynsilakka?

IsaDoran Gel Nail Lacquer -lakoista löytyy tää kaikki ja siks oon niihin niin ihastunut! Pakko myös mainita toi lyhyt ja levee suti, joka on maailman paras ja sillä on maailman helpoin saada nätit lakat aikaan. Lakkojen ideana on siis se, että niillä saa geelilakoille ominaisen kiillon ja tosi hyvän pysyvyyden ja se miten ne kuivaa niin nopeasti ja täysin ilman UV -valoja eli missä vain valossa siitä geelilakka nimestä huolimattakin. Tähän, että kuivaako ne valossa tosiaan nopeammin kuin pimeässä en osaa ottaa kantaa nyt, mutta ainakin ihan perus päivänvalossa kuivuu ihan minuutissa, - iso peukku sille!

Mun kynnet on tällä hetkellä akryylikynnet, eli ei mun omat, joten näistä vähän alkaa jo näkyä tuo raja kynnen tyvestä jos ihmettelette tuota kynnystä. Onhan nää mulla jo useempia viikkoja ollutkin!


Värejä näistä löytyy kaikkia ihania, mutta yleensä mulla on vain valkoista 236 marble tai nyt suuri yllätyssuosikki tämä ruskea 231 praline. Top Coatilla taas saa lisää pysyvyyttä ja niiiin kauniin kiillon pintaan. Luulen, että mulla lähtee seuraavaksi vuorostaan testailuun nuo matat Velvet Matt Nails -lakat...

Onko sulla näistä kokemusta tai lempparisävyä? xxx M

8 kommenttia

  1. Ei liity postaukseen, mut ootko koskaan palanut auringossa ja jos oot niin montako kertaa? Entä ootko käynyt solariumissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei haittaa vaikkei liity! :) Oon mä muutamia kertoja palanu, lähinnä olkapäistä ja rintakehästä, yksi kesä loikoilin vähän liian pitkään rannalla mahallani ja pakarat otti vähän punaa pintaan haha :D Kävin muutamia vuosia sitten lyhyitä aikoja (n. 10-15min?) solariumissa muutaman kerran yhtenä keväänä, kyllähän siellä saa sitä rusketusta mutta nyt oon päättänyt etten niihin enää mene ollenkaan ja otan brunan sitten ihan tuolla oikean auringon alla ennemmin :)

      Poista
  2. Oi, nää on kyllä kivoja lakkoja :) Mullakin on muutamia tästä sarjasta, tykkään kun on tosi pigmenttisiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin sekin vielä, ihan totta! :) Kiva kuulla, että tykkäät myös!

      Poista
  3. En ole aiemmin tälläisiin lakkoihin törmännytkään! Kylläpä vaikuttaa hyvältä :-)

    VastaaPoista
  4. En nyt muista sävyä, mutta aika beessi/ ihonvätinen on. Voin suositella kyllä kans!! Kuivuu hyvin ja pysyy kauan. Se suti on kyllä.. <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo kuulostaa hyvälle! :) Täytyy käydä kurkkimassa kesäksi uusia sävyjä!! Jep ihan huippu <3

      Poista

Back to Top