PERFECT HEELS FOR ME


Kuten tiiätte, mulla ei kovin usein näy korkkareita muualla kuin juhlissa ja baareihinkin valinta on yleensä matalat kengät, koska ne jalassa pääsee paremmin tanssimaan, joka taas on oikeastaan ainoa syy miksi baareissa tulee silloin tällöin käytyä. Oon kokenut mukavimmis ja omimmiks matalat kengät. Ja miellyttävämmäks lyhyen poikaystävän myötä. Suurin syy korottomuuteen on kuitenkin se, miten ne alkaa sattumaan ihan tuhottomasti eikä pieni mutta levee jalka tahdo mahtua kiristämättä...


Mutta! Nää NLY'n korkkarit on ihan täydelliset kaikin puolin! Rakastan tolppakorkoja, koska ne näyttää musta kivoilta ja on mukavammat, mutta en kuitenkaan halua että kengät on kovin massiiviset. Näistä löytyy niin tolppakorkoa kuin siro olemus - näyttää jalassakin niin kauniin pienelle! Eikä nämä ole liian tyttömäiset korot, sillä ne ei ehkä mätsäisi mun tyylinkään kanssa. Näissä on tarpeeks korkoa, muttei liikaa ja tolppa tekee askeleista mukavempia. Niin ja näillä en oo Topia päätä pidempi haha. Nää myös sopii arkeenkin jos niin tahtoo, ei ole liian juhlavat mutta sopii kuitenkin myös sinne. Monikäyttöisyys vaatteissa ja kaikessa on mulle yks tärkee asia.



Koroilla ryhti on aina jotenkin parempi ja koko olemus naisellisempi, nyt oon löytänyt ne oikeet mulle!  NLYn kenkiä siis löytyy ihan Nelly.comista ja noista kenkien kokojutuista sen verran, että mun jalka on tavallisesti kokoo 36 mutta yleensä NLYn kengistä oikeeta kokoo on 35, mutta näissä korkkareissa ei ollut mitään toivoa 35'lla joten näistä ihan normi koko 36. Istuu hyvin, ei purista.

Toivotaan, että pian nähdään myös asukuvissa... xx M

20 kommenttia

  1. Mä oon katellut näitä samoja kenkiä mustina jo pitkään, mutta en ole koskaan saanut aikaiseksi hankkia! Tän postauksen myötä ostopäätös kyllä vahvistui entisestään :) Ja muuten ihan tosi kivoja kuvia olet ottanut näistä! <3

    http://tiiajennyy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä silloin ekalla kerralla tilasin ne mustat myös, mutta ne oli ne 35 jotka ei mahtuneet mun jalkoihin ja palautin, nyttemmin vasta palasin taas noihin kenkiin kun ne vaan on niin ihanat <3 Ja onneks palasinkin! Kivaa kuulla, kiitokset! <3

      Poista
  2. Ah nää on niin ihanat! Mäkin tilasin kotiin samanlaiset, mutta valkoiset yo-juhlia varten, mutta sitten ne olivat just ja just liian pienet. Harmitti tosi paljon, koska sit tietenkin suurempi koko oli loppuunmyyty.. Nää on kuitenkin niin kauniit ja sopis mullekin, koska oon itsekin ikuinen tennarityttö. :--D

    https://olderthanyesterday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo! Voi harmi, sun pitää kyyläillä josko niitä tulis lisää kokoja sinne! :) Niin toi on kyllä ihan totta, sopii varmasti monellekin tennaritytölle! :D

      Poista
  3. voi kun sulla on pieni kengänkoko! :D omistan myös samaiset kengät, mutta beigeinä. Nää on kyllä yhdet parhaimmmista korkkareista jotka omistan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Ihana kuulla että siellä tykätään kans!

      Poista
  4. Ihanat! Voisin jopa kuvitella omaankin jalkaan, vaikken yleensä korkkareista jaksa innostua. Tennarit ja muut matalat kengät on se juttu ruuden tälläkin puolen. Mut kivat korkkarit on aina hyvät olemassa, vielä ku löytäis jotku kivat koossa 35.. :D

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä, vähän sama juttu mut nää on vaan niin parhaat! Ja joo on aina tarpeelliset, koskaan tiedä milloin tarvitsee ;) Hei tuolla Nellyllä on paljon 35 kokosia, mm. nämä! :)

      Poista
  5. Ihanat!Tilasin just itsekin Nellystä uudet kengät, joita odottelen malttamattomana kotiin.:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös! Toivotaan että sieltä tulee yhtä ihanat! :)

      Poista
  6. Mä löysin vastikään kirpparilta yhdet Nellyn korkkarit, ja ovat kyllä osoittautuneet ihan mielettömän hyviksi. Todella nätin näköiset nämä sun uutukaiset - pidän, kovasti! :-) Ja hauska muutenkin bongata joku toinenkin, jolla on yhtä minimaalinen jalka kuin mullakin... :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi mukava kuulla! :) Kiitos, mäkin pidän! Haha :D Eihän tää vielä mitään mutta äiskällä ja isosiskolla on vielä pikkuisemmat jalat kun mulla... :D

      Poista
  7. Tosi kauniit kengät! Itse käytän myös enemmän matalapohjaisia kenkiä, mutta haluan kuitenkin, että korkkarini ovat täydelliset :)

    VastaaPoista
  8. Oooh ihan sika hienot, jotenkin niin sun tyyliset ! :-D

    Janica K.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kun te lukijatkin tunnette mun tyylin niin hyvin! :D

      Poista
  9. Voi ihanat tämäkin! Anyway oon kauhee NLY-merkkisten vaatteiden hullu :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo joo NLY'n vaatteet on ihania, sieltä löytyy monii kivoi! :)

      Poista
  10. Vitsit, omaan itsekin sellaisen pienen, mutta leveän jalan ja sen takia korkkarit on jääneet hankkimatta. Tai no yhdet omistan, mutta niitäkin olen pitänyt vain omissa ylppärijuhlissa. Olen kuitenkin aina ihastellut niitä, itselle ei vain ole tullut hankittua. Nellyltä olen noita kanssa katsellut, mutta jotenkin aina juuri tuo koko juttu arveluttaa (itsellä vaihtelee 36-38). Ehkä tässä nyt pitäisi vain rohkaistua, kivoilta nimittäin näyttävät :D

    http://pamikyltsi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä niitä sopivia löytyy ;) Näitä voin kyllä suositella hyvin! Sopii leveeseenkin pikkujalkaan kunhan koko on oikee! Testiin sieltä vaan! :)

      Poista

Back to Top