SPORTY ALL WHITE

T-shirt and cap from Adidas / Shorts from H&M / Backpack from Topshop / Shoes Adidas Stan Smith Luxe W

Rakastan kokovalkoista - sisustuksessa, asuissa tai missä vaan. Kodin oon sitä jo tupannut ihan täyteen, mutta sitä näkyy mun päällä vähän liian vähän. Mitä nyt parissa viime kertaisessa asussa on tehty poikkeus mitä ilmeisimmin haha! No mutta, joka tapauksessa, haluaisin käyttää vielä enemmän ja enemmän valkoista ja just niin, että koko asu ois mahdollisimman paljon valkoista. Se näyttää niin raikkaalle! Ehkä mulla on tässä pieni haaste kesän ajaksi yrittää keksiä monia sellaisia asuja. Aina jotenkin taipuu vaan helppoon ja aina varmaan mustaan, niin kuin eilen, kun kävin vähän aleshoppailemassa ja mukaan tarttui kaunis v-kaula-aukkoinen musta toppi ja musta ihan törkeen makee hame (joka löytyy hätäisemmille mun snäpistä vielä hetken @mvrianne)! Nämä kuvat on napattu jo toukokuun puolella Bio Luvilin kamppista varten, siitä lisää mun Instassa (@mariannnne).

Eiliseen kuului shoppailun lisäksi vähän valokuvaussessiota puolin ja toisin ystävän kanssa ja myöhemmin sitten pienet ''jämäjätskibileet'' meillä kahden ihan parhaan ystävän ja hyvien naurujen kera  Näitä lisää!

Onko kokovalkoinen sun juttu vai ehdoton nou nou?

xx M

20 kommenttia

  1. Vau miten hyvin sopii sulle! :)♥

    VastaaPoista
  2. Ihan huippukiva asu ja koko lookki! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että tykkäät! Kiitos! :)

      Poista
  3. Kokovalkoinen sopii sulle tosi hyvin! Mulla on vähän huono tapa ostaa aina mustaa, mutta nyt oon yrittänyt ostaa myös vaaleampia värejä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Nora! :) Musta tuntuu että toi on vähän kaikilla, mutta mä myös yritän ostaa enemmän vaaleita sävyjä! Ne on kesällä niin ihania!

      Poista
  4. Näyttää törkeen hyvältä! Itselläni en fiilaa yhtään kokovalkoista, tulee jotenki alaston olo. Meikäläinen vetää mieluiten mustissa ja viime aikoina oon myös ottanu erilaisia harmaan sävyjä pukeutumiseen mukaan - pikku hiljaa vaalenee... ;)
    Sisustuksessa tykkään kyllä valkoisesta ja muutenkin neutraaleisa ja vaaleista väreistä!

    VastaaPoista
  5. Voi että kiitos! No mut hei harmaat on tosi jees ja ei siinä, niin on mustakin! :) Ehkä sä vielä lämpeet vaaleillekin sävyille pukeutumisessa, who knows ;)

    VastaaPoista
  6. Kivat noi shortsit! Itelläkin on just huomenna suuntana H&M ja shortsien metsästys aikeena, kun tarttis jotkut uudet kesäks. : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä kivat! Ne oli vähän sellanen hätäostos tota kamppanjaa varten mutta osottautu kyllä yllättävänkin kivoiks! :) Toivottavasti säkin löydät uudet kivat!

      Poista
  7. Kokovalkoinen asu on ihan loistava kesäaikaan ♥ Jotenkin ihanan puhdas ja raikas :)

    VastaaPoista
  8. Mä kartan kokovalkoista itselläni (oon sen verran rymyäjä että se valkoinen ei ois kohta enää valkoista), mutta ihailen sitä aina kaikilla muilla! :) On kyllä kiva asu, tämäkin!

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kauhukuvista just löytyy se, että istun johonkin ja valkoiset housut värjääntyy pilalle.. :D Vielä ollaan tältä vältytty... Kiitos Hanna! :)

      Poista
  9. Ihana sporttimimmi! 8) Voisin pukeutua tuohon samantien mikä on outoa koska en oo koskaan voinut kuvitella itselleni mitään tuollaista, saatika sitten adidasta mun päälle:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii huippua kuulla! :D Kiitos paljon Kata!

      Poista
  10. aivan ihana asu!! Koko valkoinen näyttää musta erittäin freesiltä varsinkin näin kesällä:)) Tuo adidaksen paita on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista Saara! :)

      Poista

Back to Top