WHAT I FOLLOW? PART 5

Pitkästä aikaa - viisi uutta lemppari seurattavaa Instagramissa. Vieläpä aika kesäisiä tilejä ja mulle ainakin irtoaa niin paljon inspiraatiota ja fiilistä, käyhän kurkkaamassa nää! Muutenkin, oon jotenkin tosi paljon inspiroitunut eri jutuista viime aikoina (välillä ihan hassuistakin) ja siitä aiheesta jätittekin tuohon edelliseen kysymys -postaukseen kyssäreitä mulle, joten kirjoittelen joku päivä inspiroitumisesta vähän enemmänkin. Nyt niihin tileihin.

Viime kerran lempparit löytyy täältä ja siellä on linkit myös edellisiin.


Niin freesejä ja valoisia kuvia. Tykkään niin vaatetyylistä kuin kuvienkin tyylistä tosi paljon ja saan myös ideoita omiin kuviin ja tyyliin.

Tää onkin ollut mun suosikeissa jo vähän pidempään. Upee tyyli ja upeet kuvat, tuottaa suurtakin inspiraatiota. Myös @oscarminyo kannattaa käydä kurkkaamassa, nämäkin kuvat suurin osin taitaa olla hänen ottamiaan.


Mielettömän kauniita, sopivat hailakoita ja ihanan seesteisiä kuvia. Sellaista silmäkarkkia mulle että huh. Myös siinä mielessä, että kuvien herkut on omiin ruokamieltymyksiin mätsääviä, joten sieltä löytyy ideaa myös omaan ruokapöytään.



Värikkäitä, hyvin sommiteltuja kuvia, joista tulee kesä mieleen. Vähän toisenlainen tili ehkä mitä mä seuraan, sellainen aavistuksen tummemman puhuva siellä kaikkian kirkkaiden ja valoisien tilien joukossa, mutta ihan piristävä.




Oh my näitä kuvia... Oikeasti rakastan näitä, eikä varmaan edes tarvii perustella että miksi?


Löytyikö uusia follattavia? xxx M

8 kommenttia

  1. Tälläset on ihania postauksia, koska saa itsellekkin uutta mielenkiintosta ja inspiroivaa seurattavaa :)

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tää on tosi kivaa kuulla että on mieleen! :)

      Poista
  2. Nämä postaukset on kyllä ihan parhaita! Kaikki lähti seuraukseen! Mä en vaan käsitä, että miten upeita kuvia ihmiset osaa ottaa :D

    http://vilmaliona.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä, älä vaan muuta sano! Ihana kuulla, että löytyi seurattavia :)

      Poista
  3. Tää oli kiva postaus, piti käydä selailemas pitkälle asti noita sun linkkaamia ig-käyttäjiä! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa! Kivaa kuulla että tykkäsit! :)

      Poista

Back to Top