KOLMEN VIIKON PÄÄSTÄ

Kolmen viikon päästä mä oon taas koululainen tai no opiskelija tai oikeestaan aikuisopiskelija. Se ja sama, mutta jotenkin se fiilis on joka kerta sama niin sieltä ihan pikkutytystä eskarilaisesta tähänkin päivään (okei nyt mulla ei oo isosiskoa mukana jonka kainalossa roikkua koko päivä itku silmässä) ja jo toiseen ammatilliseen koulutukseen. Tiiättekö? Aina sellanen uuden alku ja jalassa uudet tennarit. Ei vielä oikein tiiä mitä odottaa ja kehen tutustuu. Ketä omalla luokalla edes on? Jännittää ja kutkuttaa. Hyvällä tavalla hirvittää.


Kävin keskiviikkona vähän pyörimässä uudessa koulussa, mä tuun hengailemaan ainakin seuraavan vuoden Kankaan Luovalla Kampuksella, josta löytyy erilaisia luovanalan opiskelijoita ja tyyppejä. Siellä palloili jo uusia opiskelijoita joilla oli jo koulupäivät alkanut rullaamaan ja sen saman jännityskutkutuksen voin aistia myös niistä. Kurkkailtiin vähän mitä se mun koulutus pitää sisällään ja millaista se on. Musta siis tulee oikealta ammattinimikkeeltä kuva-artesaani, mutta sitten oon pätevä tekemään mm. valokuvaajan töitä mutta myös muita juttuja. 


Kuin siistiä palata takaisin koulunpenkille! Ja vielä niin siistien juttujen pariin. Oon vaan niin innoissani, niin mun juttu ja tätä mä oon halunnut sieltä peruskoulusta saakka, mutta oon silti tyytyväinen kun tuon kosmetologin ammatinkin kävin nappaamassa tässä välissä. Nyt oon valmiimpi tähän ja nyt myös tästä on mulle enemmän hyötyä kun koskaan.


Onko siellä kouluunlähtijöitä vai joko sulla on alkanut? Onko siellä kenties jotain saman alan tyyppiä tai jopa tulossa samaan kouluun kuin mä?


 Bomber jacket Gina Tricot / Dress Bik Bok / Cap and shoes Adidas Originals / Backpack TopShop

xx M

16 kommenttia

  1. Tsemppiä uudelle kouluvuodelle! x :)

    VastaaPoista
  2. Onnea koulupaikasta paljon!<3 Mä vielä odottelen tuloksia aikuiskoulutuspaikastani.. ehkä mäkin pääsen kans opiskelemaan itselleni toisen ammatin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso kiitos Inka! <3 Ooo mitä alaa? :) Pidetään peukkuja!

      Poista
  3. Mulla alkaa elokuun lopulla Liiketalouden opinnot JAMKilla ja mua vähäsen kyllä jännittää... Löytääkö sieltä niitä hyviä tyyppejä joiden kanssa pyöriä ja oppiiko useamman vuoden työnteon jälkeen enää opiskelija-arkeen mukaan? Tsemppiä sullekin uudelle kouluvuodelle, tarvitaan sitä varmasti molemmat! :D

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo siistiä! Kyllä se siitä lähtee rullaamaan! Mua alko jännittää vasta kun kävin sellasessa henkilökohtaistamissuunnittelussa siellä koululla :D Tsemppiä sinnekin, eiköhän me handlata!

      Poista
  4. Tsemppiä opiskeluihin! Kuva-artesaanikoulutus kiinnostaa muakin, kiinnosti jo silloin kun piti hakea yläasteelta seuraavaan koulutukseen, mutta silti menin lukioon, eikä sekään huono juttu ollu. Ehkä mä vielä hankin jonkun kuva-artesaanikoulutuksen, mutta parin viikon päästä mulla alkaa liiketalouden koulutus enkunkielellä, enkä usko että siitäkään haittaa oo... :-D

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla! :) No ei oo lukio siinä huono ollenkaan ja kyllähän tässä kerkiää hankkia vielä vaikka kymmenen ammattia haha :D Heii tsempit sullekin kouluun ja kyllä niin paljon respectiä tosta enkunkielisyydestä!

      Poista
  5. Oon iloinen sun puolesta! Kiva, et pääsee opiskelemaan just sitä, mikä itseä kiinnostaa. Ihanat kuvat myös :) ❤️ mulla alkaa koulu jo ens viikolla ja voi vitsit miten odotan jo sitä! :) xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos kaima! ♥ Voi että, ihanaa kun säkin pääset! :)

      Poista
  6. Muistan niin ton tunteen viime syksyltä! Uusi koulu, uudet naamat ja mulle vieläpä uusi kaupunki. Kaikki meni kuitenkin paremmin kuin hyvin ja uskon, että säkin löydät sieltä heti samanhenkisiä kavereita! :-) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sentään pysyn samassa kaupungissa vielä onneks :D Toivotaan näin ja eiköhän se niin mee! <3 Pieni jännitys on hyvästä... :)

      Poista
  7. Just kiva toi bomber jacket! Koulun alotus on ihan parasta, vaikka ite oon ny jäämässä välivuodelle. No, ehkä ens vuonna sit. : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks vaa! Niimpä ja joo kyllä sitä kerkee! :)

      Poista

Back to Top