KORKKARIT? AI MULLA?

Heels NLY Shoes / Jeans Dr.Denim Lexy from Carlings / Shirt H&M

Niin kuin tiedetään, mä en ole korkkarityttö. Joissain määrin haluaisin olla, mutta kyllä ne tennarit vie voiton ihan heittämällä. Mukavuudessa ennen kaikkea ja jotenkin ne vaan on enemmän minua. Nyt oon kuitenkin löytänyt korkkarit jotka sopii tyyliin - ei liian tyttömäiset ja sirot, muttei kuitenkaan massiivisenkaan näköiset. Ei mitään liikaa eikä liian vähän, vaan kaikki on just niin kuin pitää. Tolppakoron ja kengät mittasuhteiden puitteissa myös ihan mukavatkin jalassa. Tulee naisellinen ja ryhdikäs fiilis. Kuvissa on teille vähän arkisempi korkkarilookki ihan basic yhdistelmällä, joka ei petä koskaan - farkut plus valkoinen puuvillateepaita, mutta en malta odottaa, koska pääsen korkkaamaan korkkarit juhlakäyttöön!

Miltä näyttää? Millaisista korkkareista sä tykkäät? xx M

25 kommenttia

  1. Hyvän näköiset noi sun kengät. Mäkään en oo korkkari tyyppi, mutta just tommoset vois just ja just sopia mullekkin.
    Osallistu Riviera Maisonin pyyhe arvontaan mun blogissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset! Kiva kuulla :) Käynpä kurkkaamassa!

      Poista
  2. Mulla on ihan sama juttu, korkkarit on älyttömän kauniita ja naisellisia, mutta mä oon niin mukavuudenhaluinen, että tennarit eksyy melkeimpä aina jalkaan.. :D Pitäis vaan opetella käyttämään korkokenkiä! Mutta taas aivan älyttömän upea asukokonaisuus, ihanan simppeli ♥

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä se haha :D Kiitos Emmi ihana paljon! ♥ Simppelit jutut on niitä parhaimpii!

      Poista
  3. tosi kivan basic yhdistelmä! :) korkkarit sopii kyllä sulle, ja on noi farkut vaan upeat! mullakin on farkkujen metsästys käynnissä, lähes kaikissa on vaan liian pitkät lahkeet.. pitänee itsekin rohkaistua leikkaamishommiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Jenni! :) Mä ennen aina vain käärin lahkeet, mutta näistä leikatuista tuli kyllä mun yhet lempparit!

      Poista
  4. Apua, aivan ihanat korkkarit! <3

    VastaaPoista
  5. Sulle sopii niin hyvin kyseiset korkkarit!<3 Ps. Aivan mahtava kuvauspaikka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Jenna! <3 Ps. Jep, mun lemppari ;)

      Poista
  6. Itsekkään en ole yhtään korkkarityttö. Tosin, olin ennen mutta en enää, kun onhan ne tennarit on paljon helpommat ja niissä ei jalat kipeydy. Korkkarit tosin tuovat nimenomaan sitä tiettyä ryhtiä ja joidenkin asujen kanssa niillä saa luotua sellaista särmää tai tiedätkö mitä meinaan? Vähän niinkuin näissä kuvissa näkyvässä asussa – ilman korkkareita tosi perusperus, mutta korkkareiden kanssa just jees! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, tiedän hyvin! Välillä onkin kivaa vetää korkkarit jalkaan jos on vaan sellainen ryhdikäs ja naisellisen fiilis :D Ja just tää, että tuo asuun heti jotain kiinnostavaa, pelkillä perus tennareilla tämäkin asu olis niin basic leikatuista lahkeista huolimatta! Kiva kun tykkäät :)

      Poista
  7. Siis aivan upeat! *o* Ja toi viimeinen kuva on ihan täydellinen!
    Mä oon kyllä aina ollut vähän korkkarityttö mun pituuden takia hah :D

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitokset Roxy! ♥ No siis luulis että mäkin olisin sen puolesta että kun oon niin lyhyt ja pikkunen, mutta ei, mä painelen menemään mieluiten tennareissa :D

      Poista
  8. Aivan ihana asu, vaikka onkin tosi perus! Ja muutenkin kivoja kuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Taija! Mukava kuulla että pidät! :)

      Poista
  9. Oonkin jo lukenut sun blogia jonkin aikaan ja rakastan tätä! Ihana asu ja varsinkin nuo kengät hipoo täydellisyyttä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana ja mä rakastan näitä tälläisiä kommentteja!! Niin piristäviä ja ihanaa kuulla että on mieleen :) Kenkulit on ihan 5/5 ♥

      Poista
  10. Oi ihanan simppelit! Pakko myöntää, et mulla vähän sama juttu. Haluaisin enemmän korkkareita, mut ei niitä tuu silti niin käytettyä... Ehkä sitten tulevaisuudessa! :D Mut noi on tosi kivan väriset ja malliset :) xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks vaan! Niinpä :D Kivaa kuulla että tykkäät! :)

      Poista
  11. Vau, näytät tosi hyvältä! <3 Itsekään en pahemmin korkkareita jalkaani tunge, mutta nuo näyttävät tosi kivoilta ja paksu tolppakorko on varmasti mukavampi vaihtoehto piikkikorolle :D Nuo farkut on muuten älyttömän kivat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kiitos <3 Jep nää on tuo kyllä mukavuutta vähän lisää ees! Heii kiva kun on myös sun mieleen! Näistä tuli ihan mun lempparit <3

      Poista
  12. Ihan tosikiva asu!:) Näytät upealle!

    VastaaPoista
  13. Ihania kuvia ja tosi nätit kengät! <3

    VastaaPoista

Back to Top