MIKÄ INSPIROI NYT?



Mulla on nyt jotenkin tosi selkee ajatus ja mielikuva. Inspiroituminen. Tuntuu, että oon löytänyt ihan uusia värejä ja ihastunut niihin. Ihan uusia vaatekappaleita joihin oon mieltynyt vaikken olis joskus uskonut. Sitten on niitä joka loppukesän juttuja jotka vaan yksinkertasesti toimii.

Pehmeät colleget ja joku yksilö rosoisesti cropattavaksi, harmaa, dusty pink ja sen tummempi versio ehkä jopa enemmän mun mieleen, denim, aina ihana oliivinvihreä, puhdas valkoinen, kokovaaleat asukokonaisuudet, bombertyyliset farkkutakit, villi kihara pehko, tumman vihreät viherkasvit, päivettynyt iho ja vielä toivottavasti pitkään näkyvät paljaat sääret.

Siinä just nyt mua inspiroivia juttuja. Mikä sua inspiroi just nyt? xx M

kuvat instagramista @kenzas @fashionablefit @jannid @madelenebillman @aangelinaxoxo @josefinekstroms @madeleinebitici @bikbok

5 kommenttia

  1. Tuo dusty pink väri on kyllä iahan vaatteissa!
    Mua inspiroi just nyt klassinen tyyli pienillä sportti viboilla.

    Ihana blogi sulla, liityn ehdottomasti lukijaksi:)
    terkuin Harriet

    https://harrietgripenberg.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! Mulle ehkä mielummin sellainen tumma dusty pink koska oon itse sen vaaleen värinen haha :D mutta muilla ihana sekin ja sisustuksessa ja se vaaleenpunanen vanha rakennus jota kuvaan aina tännekin asukuvien taustana... Oi sun tyyli kuulostaa just hyvälle! Kiitos paljon, tervetuloa seurailemaan! ♥

      Poista
  2. Mä oon tämmönen harmaan rakastaja, joskus saattaa olla mustaa ja just tumman vihreetä. :D En oikeen osaa pukeutua kirkkaisiin, paitsi baariin puen aina kirkkaan pinkin superdryn paidan. Pitäs varmaan osaa myös välillä vaihtaa tyyliä..!

    http://finnlandsnorsk.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut noi kuulostaa just hyvälle! :) Melko harvoin mullakaan mitään sen värikkäämpää on vaikka joskus onkin ihana repästä!

      Poista
  3. Mä oon jo niin pitkään halunnu hankkia ihania viherkasveja mun kämpän täyteen, mut en oo vaan saanu aikaseksi. Ehkä tän postauksen innoittamana pitää ottaa itseään niskasta kiinni, haha :D

    http://www.lily.fi/blogit/pretty-black

    VastaaPoista

Back to Top