MUN PARI MOTTOA

Mä oon täälläkin melko monesti maininnut sellaisesta jutusta, kun sellaisten tyyppien, jotka saa sut hymyilemään poikkeuksetta, jotka antaa sulle energiaa eikä vie sitä sulta, jotka kannustaa sua asiassa kun asiassa, niin ympäröi itses niillä ihanilla tyypeillä ja pidä niistä kiinni. 

Sä voit valita seuras ja miettiä sitä juttua ihan vaikkapa sun oman hyvinvoinnin kannalta.



Voitko sä itse hyvin negatiivisten ihmisten seurassa? Voitko sä hyvin ihmisten seurassa joilla on taipumus löytää kaikesta ja kaikista jotain huonoa? Eiks se paha fiilis vaan tartukin sillon?

Voitko sä silloin hyvin?



Voitko sä hyvin tyyppien kanssa, jotka ei kannusta sua, oli juttu mikä vaan sulle tärkee tai voitko sä hyvin niiden seurassa, jotka vaan vie sulta ihan mahdottoman paljon energiaa? Jotka ehkä saa sut tavalla tai toisella tahallaan tai ei pahalle mielelle?


Sitä on ihan jees välillä kysyä itseltään ja joo, mä oon sitä mieltä, että sellaiset ihmiset on ihan okei jättää vähemmälle tai karsia ystävistä kokonaan. Ajattele joskus myös itsees ja sun fiiliksiä. Sulla on myös ehkä sen jälkeen paljon kevyempi ja parempi olo. 

Myös hymy tarttuu. Nauru tarttuu. Hyväntuulisuus tarttuu. Se on ihan parasta.

Tee juttuja, joista sä nautit. Tee enemmän juttuja jotka saa sut voimaan hyvin. Ihmisten kanssa jotka saa sut voimaan hyvin ja joiden kanssa voit hyvin. Se on sellainen yksi mun elämänohje, jos mun pitäis jollekin sellainen antaa. Jos et tiennyt, niin toinen sellainen on, että ole se paras versio itsestäsi. Siihen pystyy kaikki. Ja tarkoitan tätä niin henkisellä kun fyysiselläkin puolella ja se ajatus mielessä, että mitä jos ei verrata itseämme muihin tai kilpailla vaan pyritään siihen parhaaseen omaan itseemme sillä kapasiteetilla mikä meissä itsessä on. 


Mä oon nyt viettämässä ihanaa aikaa ihanien tyyppien kanssa - kahden parhaimman ystävän kanssa spontaanilla parin päivän Yyterinreissulla. Näitä reissukuulumisia lisää hetken päästä. Nyt hiekkaa, naurua ja rakkautta. Ja auton takaosaan vedetyllä petauspatjalla kolmistaan siskonpedissä nukuttuja öitä.

xx M

5 kommenttia

  1. Tätä oli niin kiva lukea<3 Upeat kuvat susta :) Mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos paljon! <3 :) Samoin sinulle!

      Poista
  2. Hei!
    Olen kirjoittamassa opinnäytetyötä liittyen blogeihin ja niiden käytettävyyteen. Tavoitteena on parantaa erästä ilmaista blogipalvelua ja siihen tarkoitukseen tarvitsisin blogia kirjoittavien henkilöiden apua. Toivoisin, että mahdollisimman moni blogin kirjoittaja kävisi täyttämässä alla olevan linkin kyselyn.
    Kysely on helppo ja nopea täyttää ja siihen vastanneiden kesken arvotaan kaksi Finnkinon leffalippua!
    https://goo.gl/forms/Kt7KtvQtGY60anes1

    Kiitos avusta!
    – Tiia Valtonen

    VastaaPoista

Back to Top