LEIKKASIN MUN PITKÄT HIUKSET

Joten, well hello long bob!


Ja no siis paremminkin leikkautin, sillä istuin mun lempparikampaajan penkkiin viikko sitten ja päätettiin, että nyt lähteekin sitten ihan huolella tätä tukkaa. Sara on laittanut ja leikannut mun hiuksia niin kauan kuin muistan ja ollaan muutamat vuodet takaperin ihan lähdetty liikenteeseen siitä, että se on duunannut mun hiuksia meidän silloisessa yhteisessä pikkukämpässä keittön baarijakkaralla aina tarvittavin väliajoin. Aina oon saanut olla tyytyväinen niistä ajoista tähän päivään, enkä oikeen muiden annakaan koskea mun hiuksiin vaan luotan ne vain Saran käsiin. Saran löytää muuten nykyään Vaajakosken Parturi-Kampaamo Elmistä, jos ja kun kaipaa ammattitaitoista ja hyvän tuulista palvelua.


Sitten ihan asiaan - miltä nyt sitten tuntuu!? Mulla on ollut viimeiset seitsemän vuotta pitkät hiukset ja se ykkösprioriteetti onkin ollut siitä pituudessa, kunnosta viis. Nyt on asiat vähän toisin päin ja tärkeempää on terveet ja hyvinvoivat paksut hiukset. Lisäks siisti leikkaus ja lookki on pituutta tärkeemmät. Musta on ihan hassua, miten omalle nää tuntui heti eikä ollenkaan oudolle tai vieraalle. Otin nää heti ihan omakseni eikä kaduta ollenkaan! Ja no olihan se aikakin saada tästä tukastakin fresh, kun sitä täällä blogissa perään kuulutan nimestä lähtien.


Tää on mun mielestä just sopivan mittainen, sillä vielä tän saa kiinni eikä näytä aivan lyhyelle. Joku osa mussa silti houkuttelee ajatuksella, että ehkä jos vielä oliskin pari senttiä napannut? Mutta toisaalta oon tähän nyt supertyytyväinen ja sitten voidaan ens kerralla miettiä miten tehdään. Ainoo juttu, johon mulla on vähän tottuminen on tää yhtäkkinen taipuisuun mun aiemmin luonnostaan piikkusuoraan ja kiharoita hylkivään tukkaan. Mutta sekin voi olla ennemmin mahdollisuus eikä huono juttu. Oikeestaan oon aika innoissani siitä, miten tähän tukkaan taipuukaan kunnon kiharat tätä nykyään!

Cardigan Make Way from Bubbleroom (gifted) / Trousers Vila / Nike Roshe One 

Täällä ollaan ihan fiiliksissä muutoksesta! Mites, iskeekö long bobi sinne? Ja tää asu, mä oon ihan rakastunut myös tähän muhkeaan villapaitaan!

xx M

26 kommenttia

  1. Ihan superhyvät! Skarppi ja viimeistelty 👌🏻😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Riikka! Sitä mä toivoinkin ♥

      Poista
  2. Todella upeat hiukset, sopii sulle tosi hyvin:)

    VastaaPoista
  3. Siis nuo on aivan sairaan ihanat ja sopii sulle täydellisesti! :-)

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Aivan Ihanat hiukset käy sulle todella hyvin:))

    VastaaPoista
  5. Vau, niin upeat hiukset! :)

    VastaaPoista
  6. vau! Hyvälle näyttää!

    VastaaPoista
  7. Super kivat hiukset sopii sulle hyvin!:)

    VastaaPoista
  8. Lyhyet sopii sulle todella hyvin, muutenkin nätit kuvat!! Itsekkin oon ens kuussa leikkaamassa lyhyempää mallia :)
    jasmintuomi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! ♥ Voi kävin kurkkaamassa, sopis kyllä varmasti sulle myös! :)

      Poista
  9. Sopii ihan älyttömän hyvin! *sydänsilmäemoji*

    Tiiän ton fiiliksen sen jälkeen kun on leikannut, että mitä jos vielä pari senttiä :D käynyt mulle muutaman kerran!

    VastaaPoista
  10. Sopii niin hyvin sulle! Itse tosiaan viime vuonna pitkistä hiuksista luopuessani, sanoin kolme kertaa kampaajalle "että vielä pari senttiä" :-D Mutta en oo katunut kertaakaan pitkistä hiuksista luopumista :)

    https://notttwice.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla! Aijaa haha :D Ihana kuulla, täälläkään ei vielä ole ollut mitään katumisentunnetta :)

      Poista
  11. siiiis TÖRKEEN hieno!!! Malli sopii sulle ihan täydellisesti, ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee ihana kiitos paljon Paula!! ♥

      Poista
  12. Voi vitsi, miten ihanat noi on! Aivan muuten loistava ajoitus tällä, sillä oon itse pohtinut kuumeisesti, et uskallanko leikata omat pitkät hiukset tuohon samaan pituuteen (mulla on AINA ollut pitkät hiukset), js koska nää on niin superit, varasin kampaaja-ajan maanantaille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Hanna paljon! :) Joo ehdottomasti ja takaisinhan se kasvaa jos tahtoo! Ihana kuulla, toivottavasti tulee mieleiset!

      Poista
  13. Ääk mitkä hiukset!!! Näytät ihan törkeen hyvältä! <3

    http://maijaviola.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Back to Top