MAYBE LONG BOB?

Skirt Bik Bok / Shirt Gina Tricot / Bomber jacket Junkyard XX-XY / Nike Roshe One


Kuvat: Laura Eerola
Ajattelin olla kerrankin hurja ja luopua pitkästä tukasta, joka mulla on ollut viimeiset seitsemän vuotta -  ehkäpä siis olis jo aikakin! Mulla on ollut sellainen pitkät-hiukset-pitää-olla -moodi päällä, mutta nyt se ei vaan enää ole sellainen juttu jota tavoittelis ja liian pitkät hiukset on alkanut näyttää omaan silmään jopa helposti epäsiistiltä. Nyt sitä tärkeempää on siisti lookki ja terveet hiukset. Tuntuu, että se loppu pätkä hiuksista on ihan turha? Tähän ehkä myös vaikuttaa, ettei se oo kesän jäljiltä niin kauniissa kunnossakaan...

Mä vähän fiilistelin näissä kuvissa tätä long bobia poolokauluksen kanssa, vaikka se nyt ei tuukkaan näyttämään tälläiseltä cockerspanielilta niin kuin tämä viritelmä haha! Suunnitelma siis on täysin tasainen leikkaus olkapäiden alapuolelle long bob -tyyliin. Tyvi piiloon tummalla värillä ja latvoihin joku sitä aavistuksen vaaleampi tumma, mutta tummempi kuin tämä latva nyt. Ja kylmänsävyisillä colormaskeilla ja sävytteillä yritys pitää tämä oma esiin puskeva punapigmentti kurissa. Pitäis varmaan toteuttaa tää ennen kun kerron tänne mitään... Mitä jos saan kunnon täystyrmäyksen teiltä tai suunnitelmat muuten kaatuu tai muuttuu apua! 

No ei, kyllä mä aion uskaltaa pysyä tässä päätöksessä ja mulla on kova luotto mun lempparikampaaja Saraan plus perustelen itelleni tän sillä, että lookki tulee olemaan heti siistimpi ja aikuisempikin, mun hiukset kasvaa törkeen nopeesti ja mua kaduttaa jos en kokeile tätä, sillä oon salaa ihaillut long bobeja jo ties kuinka kauan. Hyvä siitä tulee ja vaihtelu on vaan hyvä juttu... Vai mitä??

xx M

16 kommenttia

  1. Sulle sopis lob tosi hyvin! Itsekin sitä oon himoinnut jo ties kuinka kauan, mutta jotenkin ei vaan raaskis leikata näitä lantiolle ylettyviä hiuksia, vaikka ne hermoja kiristeleekin liian usein jatkuvalla takkuisuudellaan ja pitkillä kuivausajoilla. Pelottaahan tässä toki myös se, että näyttäisin 12-vuotiaalta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Voi että, toi on kyllä vaikee :D Ymmärrän, näinkin pitkän leikkaaminen on ollut ehdoton nou nou aiemmin mutta jotenkin nyt se vaan tuntuu hyvälle ajatukselle...

      Poista
  2. Sulle kyllä sopis niin hyvin toi long bob!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parempi olis koska se siitä tulee haha! <3

      Poista
  3. Just sopivaan aikaan tuli tää postaus. Itsekin tässä varmaan vuoden päivän pyöritellyt ajatusta lobista ja nyt päätin, että sellainenhan on saatava sanoi kuka mitä tahansa. Nimenomaan sen siisteyden takia. Tulee sellainen aikuisempi ja huolitellumpi look heti. Ja uskon, että sopis sulle tosi hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin loistavaa! Uskalletaan yhessä! :)

      Poista
  4. Oon kanssasi samaa mieltä siitä, että hiusten kunnon kannalta on parempi välillä pätkäistä oikein kunnolla sitä huonoa latvaa pois (jokseenkin ainakin noissa kuvissa sun hiukset näyttää kyllä tosi terveiltä ja hyväkuntosilta). Sitä paitsi hiukset kasvaa, kuten itsekin sanoit. Ihmiset on nykysin liian arkoja tekemään mitään hiuksilleen pituuden suhteen. Itse leikkasin puoleen selkään yltäneet kiharani viime keväänä pixie-malliin poikatukaksi, enkä todellakaan ole katunut, vaikka kaikki kauhisteli sitä, että "mutta sulla on ollu ala-asteelta lähtien pitkät hiukset". Ehkä se olikin se juuri se syy. Joskus pitää saada vaihtelua, ja leikkaamalla hiukset saa tosi hyvin muutosta ulkonäköön ilman mitään lopullista tuhoa.

    Joten siitä vaan kampaamoon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon parhaani yrittäny näiden kanssa että oliskin terveet ja hyvä kuntoiset! :D Mutta kyllä sen eron hiuslaadussa varmasti huomaa heti kun leikkaa. Ja nojoo ihan totta! Pitäis vaan rohkeemmin, monet jumahtaa monen vuoden jälkeen siihen pitkään tukkaan eikä sitten raaski siitä luopua vaikka kylläpä sen takaisin sitten saa jos tahtoo :) Ihanaa kun tää mun suunnitelma ei oo saanut mitään tyrmäystä teiltä! ♥

      Poista
  5. EI muuten näyttäisi yhtään hassummalta! Mä itse reilu vuos sitten napsasin tukan lyhyeksi, enkä oo kyllä katunut hetkeäkään, niin kevyt ja freesi :) Taas ensi viikolla lyhennetään lisää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Vähän hyvä! Joo sitä freesiyttä kaivataan tähänkin lettiin kun sitä täällä mä peräänkuulutan kuitenkin aika paljon nimestä lähtien joten joo, suuntana kampaajanpenkki pian! :)

      Poista
  6. Linkitit blogisi mulle demissä juuri äskettäin, kun hain siellä uutta luettavaa :) Ja heh, oon sun blogin lukija jo! <3 Tää on yksi lemppareista :)

    ♥:llä HENNA M.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kiitos! :) Toivottavasti oot jatkossakin ♥♥

      Poista
  7. Toi hame on aivan ihana! :-)
    & joo, long bob sopis ihan törkeen hyvin!

    ~ Jasmin N
    Little Things With Jassy
    Bloglovin’

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mun lemppari!! Kiitos paljon Jasmmin! :)

      Poista
  8. VAU<3 Sopis sulle ihan mahtavasti :') Näytät upeelle!

    VastaaPoista

Back to Top