MUN LINJA SYKSYN PUKEUTUMISESSA

Voisi olla taas aika vähän palata näihin mun oman tyylin etsimiseen liittyviin juttuihin pitkästä aikaa, sillä tyyli kehittyy kokoajan ja nyt ollaan siirrytty uuteen kauteenkin sopivasti ja asutkin on sen myötä vähän toisenlaisia. Rakastan syyspukeutumista, tässä muutamia asioita joita otan huomioon ja joita haluan hyödyntää omissa asuissani tänä syksynä.


1. Selkeys ja minimalistisuus - Haluan kauniita linjoja, pelkistettyä ja selkeitä simppeleitä juttuja. Liiat rönsyt ei oo mun juttu ollenkaan. Väreissä hyvä sääntö on, että kolmea sävyä yhdessä asussa on jo tarpeeksi, toki poikkeuksiakin on ja vähempi riittää myös.

2. Harmooniset ja pastelliset värisävyt - Edellisestä kohdasta päästäänkin tähän, että sävyt olisi jotenkin keskenään sopivat ja erityisesti tykkään marjapuuron sävystä ja muista pastellisista murretuista sävyistä.


3. Pehmeys ja muhkeus - Villapaidat, neuleet, takit, kaulaliinat... Toimii aina eikä kylmällä säällä mikään kuulosta sen mukavemmalta.

4. Mukavuus ja rentous - Syksyllä tää on se juttu. Rentoja vaivattomia asuja joissa on hyvä olla ja helppo näyttää hyvältä.


5. Monikäyttöisyys - Sellainen unelma vaatekaappihan olis, että siellä olis monikäyttöisiä ja ajattomia vaatteita, joita ei tarviis olla tuhatta rättiä vaan ne täydelliset vaan riittäis. Mun vaatekaappi taas tyhjenee 1.10 Jyväskylän Harjulla klo 12-15 Blogikirppiksen merkeissä (eventti täällä), joten tulkaapas katsomaan mitä kaikkea siltä löytyy multa ja muilta bloggaajilta!

6. Vastakohdat - Tällä tarkoitan siis esimerkiksi nahkaisia vaatteita yhdistettynä pehmeisiin vähän hempeempiin, joilloin saadaan kiva kontrasti. Toimii joka kerta.


Millaisia juttuja kuuluu sun syksyn pukeutumiseen?

xx M

20 kommenttia

  1. Ihania juttuja!! Mä kaipaan kans sellasta minimalistisuutta ja mukavuutta ja pehmeyttä!! :)

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kuulostaa aikas hyvälle!! :)

      Poista
  2. Oi tosi ihani noi! ❤

    Jos vaan viittit auttaa mua, ni ois tosi jees. Haluaisin omaan blogiin pyörimään tonne sivuun mun instakuvia, mutten jostain syystä oo onnistunu siinä. Miten se onnistuu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset! ♥ Pääset tosta kun klikkaat mun instawidgetiä sellaselle sivulle jossa sen voi tehä, se menee tosta tohon mun kuvaan mutta siel yläällä taitaa lukee että englanniks että haluatko instagram widgetin ja siinä on nappi että yes please nii menee sille sivulle mis on niit erilaisii niin pitäis onnistuu :) Sillon kun mä tein niin toi oli vähän eri näkönen nii en sen pidemmälle osaa neuvoo mut eiköhän se onnistu sieltä aika helpolla :)

      Poista
  3. Ihania vaatteita ja suunnitelmia :) Mä ite suosin paljon vahvempia värejä (esim mieluummin viininpunainen kuin pastellinen marjapuuro), mut noi sun ajatukset selkeydestä ja semmosesta on kyl sellasii mitä itekin haluan toteuttaa mun pukeutumisessa.

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ne kyllä sopii syksyyn hyvin, mulla on vaan just nyt joku vaalee kausi haha :D Huuliin kyllä tulee mullakin olemaan tummaa viininpunaista punaa! Kiva kuulla, että kuitenkin samojakin juttuja sieltä löytyy!

      Poista
  4. En voi sanoa pitäväni syksyn pimeydestä ja sadekeleistä, mutta syyspukeutuminen on todellakin mun mieleen! Rakastan neuleita, nilkkureita ja syksyn värejä :)

    VastaaPoista
  5. rakastan kyllä kesää mutta syksyllä neuleet on kivoja. Pitäisi itsellekin syksylle ja tulevalle talvelle ostaa muutama vaatekaappiin. Muuten mistä olet nuo neuleet hankkinut.
    Haluaisin melkein samantyppisen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Tuo harmaa on Carlingsista miesten puolelta ja valkoinen on Bubbleroomilta Make Way merkiltä, molemmat tulee näkymään täällä asukuvissa toivottavasti lähiaikoina! :) Tosta valkosesta pakko sanoo et se on aivan ihanan muhkee ja kun sen vetää päälle nii ei haluu riisuu sitä enää ikinä! :D

      Poista
  6. Oi, että ihania lämpöisiä neuleita ja kauniita värejä. :) Minun syksyyni kuuluu ehdottomasti neuleet ja paksut kaulaliinat. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks vaan! :) Kuulostaa erittäin hyvälle!

      Poista
  7. Olipa kiva postaus ja tykkään paljon sun tyylistäs! :) Itsellä syksyn pukeutumiseen kuuluu ehdottomasti viininpunainen. :D En käytä sitä väriä läheskään niin paljon muina vuodenaikoina kun syksyllä. :D

    Jenni's lullaby

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos kovasti! :) Se on kyllä ihan loistava, mulle se kuuluu enemmän ehkä syksyn huulimeikkiin!

      Poista
  8. Kuulostaa ihanalta ja tää postaus on todella inspiroiva!

    http://tessaheikkinen.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana, kiitos paljon! :) Mukavaa kuulla!

      Poista
  9. En kestä haluun kaikki vaatteet noista kuvista! Noissa on just mun tän hetken lempivärit pukeutumisessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä ihania ja joo samoihin sävyihin täällä miellytty!

      Poista
  10. Samoja fiiliksiä itelläki. Selkeää ja toimivaa, ihania neuleita ja kerroksia. Pohdin että osaatko suositella mistä saa hyviä kestäviä perus t-paitoja? Yllättävän haastavaa löytää mallilta+materiaalilta hyviä mistään!

    Elisa

    VastaaPoista
  11. Oi! Osaatko yhtään sanoo, myydääks noita vaaleenpunasia kenkiä enää H&M:ssä? : oo

    VastaaPoista

Back to Top