TÄLLÄ VIIKOLLA

Oon ihastellut ensimmäistä pakkasta aamunurtsilla, stressannut ajanpuutetta ja nukkunut liian lyhyitä yöunia, ehkä jopa jo vähän ihastunut ajatukseen joulun tulosta (mutta vain tosi vähän!) ja selannut paljon Pinterestiä. Oppinut paljon koulussa salaman käytöstä ja photoshopista, karannut kiirettä kolmen tunnin kahvittelulle ystävän kanssa ja keskustellut oikeesti hyviä keskusteluja mm. onnellisuuden määrittelystä ja ennakkoluuloista. Oon pysähtynyt ajattelemaan, syönyt aamupuurot sängyssä, luukuttanut Sannin uutta albumia ja lipsunut siitä terveellisyydestä mäkkärin autokaistan kautta. 


Ollaan laulettu autossa radion tahdissa, käyty shoppailemassa IKEAssa ja saatu parvekkeen sisustus aika liki valmiiksi. Oon ostanut aivan liian kalliit lasilliset viiniä (onneks se ees oli hyvää), tanssinut parhaiden ystävien kanssa yömyöhään ja nauttinut viileästä ulkoilmasta. Oon kiukunnut ja mököttänyt, halaillut ja kikattanut kippurassa. Oon käynyt huoltamassa vihdoin ripseni eilen, katsonut monta jaksoa putkeen Melissa & Joey -sarjaa Viaplayssä ja valmistanut muutaman suklaa-vadelmaraakakakun ja monta kymmentä raakasnickersiä.


Oon käynyt nyrkkeilyn, pilateksen ja tanssin yhdistelmätunnilla eli piloxingissa ja päättänyt innostua taas muistakin ryhmäliinkuntatunneista. Oon ihastunut meidän uusiin teemukeihin ja taidankin korkata ne ja suloisen teepannun käyttöön tänään. Oon ihmetellyt kuinka nopeasti syksy menee ja ehkä jo myös innostunut tulevista loppuvuoden juhlista ja oon myös laiminlyönyt siivoamista, joten senkin aika koittaa näin sunnuntaipuuhana.

Knitted dress Gina Tricot / Bomber jacket Junkyard XX-XY (gifted)

Mitä sulle on kuulunut viime viikkona?

xx Marianne

Pssst! Mulle voi antaa vielä äänensä Indieday Blog Awards -skabassa 'Indiedays' -sarjassa 30.10 mennessä. Nopeiten löydät paikalle tästä linkistä ja kirjoittamalla siellä hakukenttään 'stay fresh' ja sieltä klikkaamalla mun äänestyspainiketta. Oon kiitollinen jokaisesta äänestä, vaikka kovassa sarjassa kilpaillaankin. Ja hei siellä voi myös voittaa liput tuonne blogigaalaan 5.11!

22 kommenttia

  1. Upea sinä ja ihana postaus <3

    http://the-happiness-theory.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Vitsit miten upee täysin punainen bomber voikaan olla ja samoin sinä! <3 Täällä viikko on mennyt tehdessä myös monenlaisia koulu- ja työjuttuja. Nyt on jo ihana vaan rentoutua. :) xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitokset! ♥ Tästä tuli heti mun lemppari! Kuulostaa hyvältä, välillä pitää ottaa myös ihan iisisti :)

      Poista
  3. Ihan täydellinen bomber ja upeita kuvia jälleen! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos, kiva että on mieleen myös siellä! ♥

      Poista
  4. Oi vautsi! ihana blogi <3

    // http://saaralindb.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Hitsi toi bomber on upea :D Kuulostaa kyllä mukavalta viikolta, stressi näin syksyllä (ja joulun alla!!) pukkaa itse kullakin mutta on kiva päästä välillä rauhoittumaan :)

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva kuulla, että tykkäät kans :) Tästä tuli heti mun lemppari! Niimpä totta! :)

      Poista
  6. Vau miten pähee toi bomber! Ihan sun tyylinen takki<3 Ps. Ikea on kyllä niin koukuttava paikka :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! ♥ Jep kyllä sieltä aina jotakin löytää :D

      Poista
  7. Ihana postaus, samoin bomber myös!

    VastaaPoista
  8. Ihana tuo bomber! Käy harmaan kanssa todella hyvin yhteen.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kata! Joo miellyttää tää väripari paljon munki silmää :)

      Poista
  9. Ihana asu ja niin makeen värinen toi bomber!! ♥ Mä oon myös laiminlyönyt siivousta viime aikoina, mutta viikonloppuna kunnostauduin sen suhteen onneksi :D

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla, että pidät! Kiitos paljon! ♥ Noo sama täällä, jotenkin huomattavasti ihanampi olla kotona kun on siistiä niin se kyllä palkitsee!

      Poista
  10. Mä vaan niin rakastan sun tyyliä. Toi bomber on upee <3

    VastaaPoista
  11. Vitsi mikä bomber! Tuo väri sopii siule tosi kivasti <3 Täällä on tullut myös luukutettua Sannin uutta albumia aika paljon, mutta se on vaan niin hyvä! :D

    http://j-doitforyourself.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Voi kiitos paljon! ♥ No niiiimpä! :D Kerrankin mä oikeestaan oikeesti tykkään levyn ihan kaikista biiseistä!

    VastaaPoista

Back to Top