TSÄÄNSSI FARKUILLE

Ajatus boyfriend -mallisista farkuista on kuulostanut jokseenkin mahdottomuudelta mun kroppaan. Tai ei se ajatus, se on kyllä miellyttänyt kovastikin, mutta se tuumakokojen tuskailu ja se, että tätä väljää mallia olevat farkut ei sitten näissä kintuissa olekaan väljät, whaat?

Aloin jo hyväksyä ajatuksen, että no, mua ei vaan oo tehty boyfriendeihin ja se siitä, ne ei käy mun kropalle eikä oo olemassa oikeen kokoisia sellaisia, sillä kun koot suurenee, jotta niihin mahtuisin lantiolta niin vyötäröltä farkut jää pari kokoa ihan liian suureksi. 

Mutta sitten annoin vielä yhden tsäänssin ja jopa ihan villisti netistä tilaamalla kokeilematta (mitä siis en ikinä tee housujen kohdalla vaan ne sovitetaan kaupassa). Mutta se tsäänssi oli kuitenkin musta aika jees lopulta...

Jeans Junkyard XX-XY (adlink) / Turtleneck shirt Gina Tricot / Nike Roshe One
Sunglasses random festival booth / Belt Seppälä

Mitäs sanotte?? Nää itseasiassa on mallia girlfriend ja muistuttaa etäisesti myös mom jeansia, mutta ei anneta sen häiritä. Vaikka näihin on toisaalta ehkä vähän tottuminenkin, tälläisiä kun ei oo käyttänyt, mutta kyllähän tää lookkikin on aika muuttuva. Pöksyt on ihan eri näköiset ilman noita sukkiksia siellä alla, mutta ne sinne livahti jo ihan kylmän säänkin puolesta ja ne näyttää musta itseasiassa aika kivoilta siellä. Kyllä mä näille nyt oon jo ihan lämmennyt itse, vaikka vyötäröltä onkin löysää, mutta ei voi mitään, ei auta kuin köyttää vyöllä ympäri haha!

xx Marianne

24 kommenttia

  1. Super kiva asu! Ja kaunis sinä<3 Itsellä myös etsinnässä ne täydelliset väljemmät farkut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! ♥♥ Onnea etsintään! :)

      Poista
  2. No nyt on magee asu! Niin simppeli, mutta tosi tyylikäs sopivalla vivahteella sitä jotain. Hienon löydön teit! Pitäisköhän itsekin antaa löysemmille farkuille mahdollisuus?! :-D

    ♥:llä Kisses from Saana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii mahtavaa että asu iskee! Kiitos paljon! :) No pitäis!?

      Poista
  3. Ihanan simppeli ja silti mielenkiintoinen asu! :)

    VastaaPoista
  4. Vitsi miten makeet noi farkut! :) Ihan sun tyyliset<3

    VastaaPoista
  5. Ompas hyvännäkönen asu! :)

    VastaaPoista
  6. Oi sika kivoja kuvia. Noi housut sopii sika hyvin ton poolopaidan kanssa! Mullakin on aina ongelmia housujen kanssa, kun mitkään ei oikeen istu... Tälläkin hetkellä unelmoin hyvin istuvista nahkahousuista, mutta varmaan pakko päätyä vaihtoehtoon nahkaleggingsit. :-D Toi asu on sika ihana! <3

    http://maijaviola.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos superisti! Ihanaa nähä miten paljon tää asu iskee teihin! ♥♥ No jep housut on aina vaikeita!! Mäkin yleensä päädyn johonkin joustopöksyihin (ts. jeggingseihin), mutta onnea sulle pöksymetsälle, toivottavasti löydät! :)

      Poista
  7. Mä olen rakastunut tuollaisiin farkkuihin, mutta pieni ääni kummittelee mun päässäni ja kuiskuttelee, ettei ne sopisi mulle kuitenkaan niin oon vain suosiolla jättänyt hankkimatta. Kokeillut kyllä oon ja pakko ehkä kuitenkin antaa niille mahdollisuus, niin kuin säkin teit :>

    Noi sopii sulle kyllä aivan täydellisesti ja asu on kokonaisuudessaankin aivan 5/5! Kivan yksinkertainen, mutta samalla tyylikäs. Tykkäilen kovasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei todellakin annat mahdollisuuden! :) Kiitos superpaljon! ♥

      Poista
  8. Tosi toimiva asu, muhun ainakin iskee noi farkut! Upeet kuvat <3

    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos paljon! ♥

      Poista
  9. Monet valittaa, kun revittyjen farkkujen kanssa ei voi käyttää sukkahousuja. Mun mielestä noi näyttää paljon paremmilta noiden sukkahousujen kanssa kuin, mitä ne olisi ilman niitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Makuasioitahan nämä on :) Mutta joo mun silmää myös miellyttää tämä ja kyllä ilmankin!

      Poista
  10. Musta nuo farkut näyttää oikein hyvältä Sulla !:)

    VastaaPoista
  11. Siis aivan ihana asukokonaisuus ja nuo farkut oon niin hyvännäköset, haluan! :-D

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana että tykkäät! Kiitos, nää on kyllä kivat! :)

      Poista

Back to Top