14 ASIAA JOTKA OLEN OPPINUT

Harkitsemaan ostoksiani. Mietin nykyään paljon ostosten kohdalla, että tarviinko tai haluanko ks. juttua oikeasti vai onko se vaan hetken päähänpistos. 

Juomaan vettä. Paljon.

Juttelemaan tuntemattomien kanssa kasuaalisti vaikka pari tuntia joko niitä näitä tai ihan aiheesta. Niin paljon erilaisia näkemyksiä, mielipiteitä ja ajatuksia. Niin paljon erilaisia ihmisiä. Ja no koska miksi ei?

Suodattamaan minulle osoitettuja ilkeitä kommentteja. Oon sitä mieltä, että jos joku on sulle syyttä ilkeä, niin sillä on joku homma meneillään omassa elämässään ja mielessään. Nyt vaan omaa tyhmyyttään purkaa sitä suhun, joten annetaan mennä korvasta sisään ja toisesta ulos.


Kuka vaan voi olla melkeen mitä vaan, jos vaan näkee vaivaa sen eteen ja on intohimoinen asian suhteen.

Olemaan just sellainen kun oon ja pukeutumaan just niin kuin hyvältä tuntuu, ilman että oikeesti juurikaan yhtään miettisin sitä, mitä muut siitä ajattelee koska sillä nyt ei vaan oo väliä jos itse tunnen oloni hyväksi.

Sen, että en tykkää juoda mitään sellaiseen humalatilaan saakka, että aamulla olisi darra tai että en muistaisi kaikkea illasta. Ei oo mun juttu, parit viinilasit ja näin on kivaa, mutta muuten en oikeestaan tykkää.

Sun ei tarvii olla sellaisten ihmisten kanssa, joiden seurassa et tunne oloos hyväksi. Vietä aikasi niiden kanssa jotka saa sut nauramaan ja joilta saat valtavasti energiaa.


Kaikki maailman asiat näyttää paremmalle kun ei ole nälkäinen.

Karsimaan tavaraa pois, koska vähemmän on enemmän ja liiasta tavaramäärästä tulee vaan enemmän sotkua.

Sen, että olis kannattanut olla skarppina niillä peruskoulun enkuntunneilla. Oikeesti olis helpompaa, nyt ihan hävettää kun joutuu pohtimaan joitain perusjuttuja, että mitenkä nämä nyt menikään.

Kaksi kuppia kahvia on mulle liian suuri määrä ja aiheuttaa niin levottomuutta kuin lievää tärinää. Jep haha, mulle kahvin maximi annostelumäärä on yksi pieni kupillinen.

Paras poikaystävä on semmoinen jonka lämpimässä kainalossa voit maata sohvalla ja katsoa itse jotain hömppäleffaa tai -sarjaa samaan aikaan kun se katsoo eri näytöltä urheilua tai rikossarjaa. 

Kun yksi ovi sulkeutuu, monia muita aukeaa.


Inspiroivaa lauantaita! Mä lähden tänään metsästämään sitä hieman hukkaan joutunutta joulumieltä takaisin...

xx Marianne

21 kommenttia

  1. "Sun ei tarvii olla sellaisten ihmisten kanssa, joiden seurassa et tunne oloos hyväksi."
    Mulla on luonnoksissa postauksen alku juuri tästä aiheesta, sillä tämän oon itekkin oppinut kunnolla vasta vähän aikaa sitten ja tää on mun mielestä erittäin tärkeä asia ymmärtää :) Samaistuin myös moniin muihin kohtiin, aivan ihana postaus jälleen ♥ Ihanaa viikonloppua sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on oikeesti niin tärkeä ja siks onkin hyvä välillä muistuttaa siitä itseään ja muita! :) Mukavaa kuulla, kiitos! ♥

      Poista
  2. Ihanan inspiroiva postaus! Kuvatkin todella nättejä :)

    VastaaPoista
  3. Oi että, aivan superkiva postaus! Hyviä juttuja sait listattua, moni on mullekin tuttuja juttuja. :-)

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kiitos Milla! Kivaa kuulla, että oli mieleen! :)

      Poista
  4. Osu ja uppos! Usko tai älä, tää teksti tuli mulle nyt niin tarpeeseen :D Moni näistä asioista on pyöriny mun mielessä, mutta en vaan oo pystyny kiteyttämään niitä selkeiksi ajatuksiksi. Näitä pitäis nostaa aina välillä omaan mieleen, näissä ajatuksissa on vaan yllättävän paljon voimaa. Löysin sun blogiin sattumalta, onneksi niin! :) Pakko pistää tää postaus kirjanmerkkeihin että tähän voi palata aina halutessa. Ja jään mielenkiinnolla seurailemaan sua jatkossa. Ihanaa joulunodotusta sulle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mahtavaa! Ihana kuulla, että tää oli mieleinen ja ajankohtainen monen kohdan osalta! :) Ja joo, näistä on välillä hyvä muistuttaa itseään ja muitakin. Voi ihana kiitos paljon! ♥ Toivottavasti viihdyt mun juttujen parissa jatkossakin :) Samoin sinulle! ♥

      Poista
  5. Tiedän tunteen! Toi enkku juttu, olis joo kannattanut vähän panostaa aikoinaan enemmän :) kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tzenni! :) No juu, sehän se..

      Poista
  6. Olipas ihana postaus! ja pakko sanoo, että mulla on iha sama juttu ton kahvin kaa! jouduin lähtee kerran lukioaikoina koulusta pois ku kirjaimellisesti tärisin kahvin takii... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva kuulla, kiitos Roosa! :) Haha ihana etten oo ainoo joka ei vaan kestä kahtakaan kupillista ilman tärinää :D

      Poista
  7. Ihanan inspiroiva postaus! 💕

    VastaaPoista
  8. Ihana ihana ihana postaus! <3 mulle kolahti varsinkin toi kännäyskohta, koska välillä tuntuu että oon ainut 18 vee joka ei halua juoda itseään humalaan. Mua ei vaan yhtään houkuttele juurikaan se, etten muistaisi illasta mitään! Mutta onneks ei tarvitsekaan tehdä niin kuin muut vaan keskittyy siihen omaan juttuun ja siihen mistä itse nauttii :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kuulla! ♥ Joo niimpä ja no kyllä sitä tuli 18 vuotiaana aika paljon yökerhoissa rampattua ja muuta, mutta tiedänpähän mistä haluan nyt kieltäytyä kun voin kertoo, että se että on ehkä sillon illalla hauskaa (tai sitten ei ees oo) mutta aamulla ei muista oikeen mitään ja on vaan jäätävä morkkis ja darra, niin ei oo kyllä sen arvosta ollenkaan mun mielestä... :D Kohtuus kaikessa! Ja niin, ei todellakaan tarvii vaikka muut näin tekiskin! :) Jokainen omalla tavallaan joka tuntuu hyvältä!

      Poista
  9. Toi veden juominen oli kyl sellanen asia mikä ittensäkin piti ihan erikseen opetella :D Hassua!
    Tosi ihana ja inspaava postaus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo niimpä! :D Voi kiitos paljon Saga <3

      Poista
  10. Mahtava postaus!♥ Mm tämä: Kun yksi ovi sulkeutuu, monia muita aukeaa on kyllä niin totta kun olla ja voi! Oon huomannut sen monessa asiassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Jenna! ♥ Joo toi vaan niin pitää paikkansa :)

      Poista
  11. Ihanan positiivinen ja itsevarma kirjoitus!
    Tuon juomisen allekirjoitan, kuten myös sen, että kannattaa karsia elämästään ne ihmiset, joiden kanssa ei tunne oloaan hyväksi. :) Siinä on jo hyvä pohja hyvälle fiilikselle.

    VastaaPoista

Back to Top