MUN PERUS OOTD

Coat Vila / Teeshirt and leather skirt Bik Bok / Shoes Nike Roshe One / Gloves Seppälä

Perjantaita tyypit! Mä vähän kaipaisin nyt hennon kerroksen sitä lunta tänne meillekin, vaikka tää verhon takaa pikkuisen pilkistävä aurinko on pitkästä aikaa aika kiva. Vielä uskaltauduin ottamaan asukuvia ilman huivia, johon toki oon muuten ihan koko ajan kääriytyneenä. Hanskat sentään löytyi käteen!

Käytiin eilen ihan extemporeesti Lauran kanssa Ellinooran keikalla ja sen jälkeen istuttiin hetken aikaa Revolutionissa suunnittelemassa alkavaa viikonloppua parilla skumppalasilla. Lähdetään huomenna aikaisin aamulla junalla kohti Helsinkiä ja siellä vietetään kivaa päivää Indiedaysin Inspiration Day -bloggaajatapahtuman, Blog Awards -gaalan ja muun Helsinkifiilistelyn parissa. Reaaliaikaista menoa voi seurata Snapchatin (@mvrianne) puolelta ja päästä kurkistelemaan meidän reissuun etukäteen.

Mutta mitä mieltä asusta? Tää on oikeestaan mun sellainen perus lookki ja niiden ei-mitään-puettavaa -päivien pelastus. Todella selkee ilman mitään kovin erikoista, mutta mä tykkään sellaisesta. Nahkahameen kaverina toimii vähän hempeämmät sävyt ja materiaalit, mutta musta nahkahame tuo asuun heti vähän kiinnostavuutta ja asennetta. Toimii!

Nauttikaa viikonlopusta! Ja ehkä törmäillään tuolla Inspiration Day'ssä?

xx Marianne

17 kommenttia

  1. Oi ihana asukokonaisuus ja hei huomenna nähdään jee! :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenna! Jee niimpä! :) ♥

      Poista
  2. Wau! Just täydellinen asu, sopii arkeen mainiosti ♥

    VastaaPoista
  3. ihana asu, upee toi takki ♥ ja hitto et mua ärsyttää kun en pääse tulemaan tuonne viikonlopun tapahtumiin vaikka ilmoittauduinkin, ehkä sitten seuraavalla kerralla. pitäkää hauska viikonloppu! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana ♥ Voi että, harmi! Noo onneks näitä tulee uusia :) Kiitos, pidetään! Pidä sä myös joka tapauksessa ♥

      Poista
  4. Ihana asu, varsinkin tuo takki on niin kiva! Mäkin oon lähdössä huomenna aikaisin helsinkiin inspisdayn merkeissä, tulee kyllä kivaa! :-)

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihana kuulla! :) Heii kivaa!

      Poista
  5. Onpa kiva hame! ja hei, pidä hauska viikonloppu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, se on ehdottomasti mun lempparihame! :) Kiitos, samoin sinä!

      Poista
  6. Siis tää asu on vaan ihana! Ja tuo takki.. <3

    VastaaPoista
  7. Sun asut ovat aina ihania, mutta mun on pakko erikseen kehua myös miten kivalta sun meikit näyttää aina näissä kuvissa! ♥

    E.K.S.
    https://eks-katariina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Kiva asu ja oot aivan älyttömän kaunis!

    https://sinisophie.blogspot.fi

    VastaaPoista

Back to Top