TRENDIKEHYKSIÄ JA OMIA SUOSIKKEJA

// Yhteistyössä Instrumentarium


En tiedä tietääkö teistä monikaan, mutta mulla on piilolinssit ja silmälasit. Ehkä snäppiseuraajat on vilauksia laseista nähnyt, mutta täällä blogin puolella ja aika harvoin mulla on laseja päässä muutenkaan muuten vaan käytössä kaupungilla tai muissa menoissa - oikeestaan vaan kauppareissuilla ja kotihengailussa. Ja syy on oikeestaan siinä, että mun nykyiset kehykset ei vaan oo sellaiset joita tykkäisin käyttää vaan käyttämisen ilosta ja noh on niissä linssien vahvuuksissakin jo vähän fiksattavaa kohdilleen.


Siksipä palataan takaisin parin viikon takaiseen Indiedays Inspiration Day -blogitapahtumaan, jossa oli myös Instrumentariumin ständi täynnä ajankohtaisimpia kehystrendejä. Instrumentariumin Trendwalk.fi -sivustolla kannattaa käydä kurkkimassa lisää niistä kuumimmista kehyksistä ja fiiliksiä vaikkapa Uinon Milanon visiitistä! Myös tuolla ständillä oli kehyksiä jaoteltu muotipääkaupunkien mukaan ja koska sain tilaisuuden kokeilla jotain mikä mua on aina houkuttanut, niin mun nenälleni päätyi Stella McCartneyn isot pyöreät kehyksen Pariisin tyyliin! 


Tämän hetken kehystrendeissä on hurjasti kaikkea mistä mä tykkään - on pyöreitä sekä cateye -mallisia kehyksiä, 80- ja 90 -luvun tyylisiä siroja sankoja, huomiotakin herättäviä rohkeita muotoja ja värejä ja selkeesti myös paljon pantterikuosisia kauniita kehyksiä. Erityisesti mun mieleen on just nyt vähän pyöreän malliset lasit, mutta hankintalistalle menee ehkä jotkin pikkuisen sirommat kuin mitä mulla tuossa kuvassa on, vaikkakin nuo olis kyllä aika statement asuun kuin asuun!

Kuva ständillä: Sanni Riihimäki

Itseasiassa kävin jo vähän ihailemassa paremmalla ajalla kaikkia upeita kehyksiä lähimmässä Instrussa ja ajattelin, että kun saan valittua sieltä ne oikeat, niin nyt todellakin ne on sellaiset kehykset, joissa kuljen mielelläni ihan muutenkin vaan! Ja tyyliin tietenkin niiden on oltava sopivat, mutta ne voi aika kivasti kruunata mulle tyypillisen minimalistisen lookin ja antaa sen viimeisen silauksen. Todennäköisesti tulee vielä valinnanvaikeus...

Musta olis ihanaa kuulla ja nähdä millaisia kehyksiä teiltä löytyy ja ehkä inspiroitua niistä omissa kehysvalinnoissa - joten saa kertoa ja saa linkata kuvia kommenttiboxiin (ihan vaikka linkki ig -kuvaan käy jos ei muuta ole)!

xx Marianne

9 kommenttia

  1. Instru kyllä tuo aina ihania kehyksiä markkinoille. Itselläni on käytössä jo useamman vuoden takaiset Cuccin lasit miesten mallistosta, jotka kaipaisi kipeästi uutta linssitystä. Uudet Hilfigerit on kaapissa, mutta ne ovat violetit enkä koe että mielelläni käyttäisin niitä joka päivä. En osaisi elää enää ilman laseja ja piilolinssitkin on vähän niin ja näin, silmät kun meinaa kuivua.

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo mä ihan yllätyin että kuinka kivoja ja monipuolisia! No joo täällä on myös piilolinssien puolesta tullut optikolta aika paljon noottia, että pitäisi pitää enemmän laseja joten uudet tulee kyllä niin tarpeen! Sulla on kyllä kivat ja sulle sopivat lasit nuo mitä yleensä pidät! :)

      Poista
  2. Vautsi, toi pyöreä malli sopii sulle todella hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Ja joo koen kans että yllättävän kivasti käy :D

      Poista
  3. Mä en tiennyt että sullakin on lasit! Tai siis sama juttu mulla, oon jo vuosia käyttänyt piilareita kun ne vaan on niin älyttömän kätevät. Samoin mun lasitkin on jo varmaan viis vuotta vanhat, haha... Mutta vitsit sä näytät myös ihanalta laseilla <3

    http://the-happiness-theory.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei sitä hirveästi tule ilmi, kun kaikki kuvat täällä on ilman :D (mutta ehkä siihenkin saadaan pieni muutos)... Joo niimpä! Ja hei kiitos ihana <3

      Poista
  4. vitsi Marianne, tämä ei kyllä liity mitenkään tähän postaukseen, mutta oli pakko tulla sanomaan että yleisesti vaikutat vaan ihan todella huipulta ja ihanalta tyypiltä! Ansaitset musta tosi paljon hyvää ja blogiin enemmän näkyvyyttä. iloiset talven jatkot sulle sinne :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei voi ihana mikä kommentti! Kiitos paljon, tälläiset aina nostaa hymyn vielä korkeemmalle ♥ Samoin sulle, vaikutat ainakin tämän kommentin perusteella aika huipulta itsekkin kun tuut spontaanista vain sanomaan! :)

      Poista
  5. Tyylikäs nainen tuo oikeanpuoleinen nahkahameessa t,Jani-75

    VastaaPoista

Back to Top