KEHYKSET YHDELLÄ EUROLLA

// Yhteistyössä Instrumentarium
Coat VILA / Jumper Homebound / Eyeglasses Carrera from Instrumentarium (lainattu/loaned) /
Watch CLUSE (gifted) / Gloves Seppälä

Jatketaan taas ihan vähän silmälasihommilla, sillä kävin Instrumentariumilla katselemassa kehysvalikoimaa - uudet kivat lasit on siis hankinnassa! Oon myös Instrumentariumin kanssa yhteistyössä 1 € kehyksiä -kampanjassa ja kävin katselemassa, että millaisia pokia siellä onkaan eurolla tarjolla. Käytiin sitten yhdet euron kehykset kuvaamassa ja nämä mun päässä olevat voisin oikeen mielellään huolia itselleni peruslaseiksi! Valikoimaan kuuluu paljon merkkikehyksiä ja siellä on itseasiassa myös näiden euron kehyksien lisäksi ihan kaikki muut kehykset puoleen hintaan, joten kannatan just nyt ajatusta uusista laseista. Ja oikeestaan yllätyin, kuinka paljon Instrulla on kivoja kehyksiä!

Mä en oo vieläkään päättänyt millaiset lasit päädyn itselleni lopulta valitsemaan, mutta oon kovin tykästynyt tämän mallisiin laseihin jotka mulla on näissä kuvissa, mutta luulen, että mua kiinnostaa tällä kertaa jokin muu sävy perus mustan sijaan. Mun tyyli on kuitenkin melko minimalistinen ja sävyiltään yleensä neutraali, niin laseissa ehkä jopa sais olla vähän näyttävyyttä ja oon siitä onnekas, että mun kasvoille sopii tosi monenlaiset mallit. Yhdet vähän leokuosiset miesten malliston kehykset houkuttaa kovasti ja Jimmy Choolla on yhdet uudet aika makeet valkoiset kehykset... Täytyy vielä käydä (neljättä kertaa...) sovittelemassa, että millaiset rillit kotiutan vai onko ne sittenkin juuri nämä - valinnan vaikeus on oikeesti aika paha!

Joka tapauksessa kivaa lauantaita! Muistakaa käydä osallistumassa vielä Hugo Bossin tuoksujen arvontaan tiistaihin mennessä ja voin paljastaa, että vielä toinen yhtä kiva arvonta on teille tulossa pian...

xx Marianne

9 kommenttia

  1. Nää sopii sulle kyllä tosi hyvin! Itelläni on peruslaseina mustat Cuccin miesten kehykset, väri-ilottelua varten violetti-purppurat Hilfigerit. Noita en olekaan hetkeen käyttänyt, pitää kaivaa ne käyttöön laatikosta ;)

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Hanna! :) Kuulostaa hyvälle!

      Poista
  2. Onpas kivan särmikkäät lasit. Lasien valitseminen on kyllä hauskaa, mulla ei siis itselläni ole laseja, mutta olin jokin aika sitten äidin mukana makutuomarina valitsemassa hänelle laseja. Tyrkytin kaikkia mahdollisimman erikoisia ja huomiota herättäviä laseja, ei jostain syystä kelvanneet.. :D Jos mulla olis lasit, niin haluaisin ehdottomasti sellaiset kevyet ja pyöreähköt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on kyllä! Haha :D Joo aika samoilla linjoilla!

      Poista
  3. ompas kivat noi kehykset ja sun hiukset, nyt vasta jotenkin tajusin tuon lyhyemmän mallin!♥ mua houkuttelis hankkia toisiks laseiks jotkut tollaset pyöreemmän malliset, pitääkin siis käydä vilkuilee instrussa joku päivä ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Noora! Joo siitä nappastiin pikkuisen vielä pois :) ♥ Joo hei siellä niitä riittää jos jonkinlaisia ihania!

      Poista
  4. Nuo onkin superkivat kehykset, pitäis itsekin käydä tsekkaamassa mitä instrulta löytyis... :-D

    http://olderthanyesterday.blogspot.com

    VastaaPoista

Back to Top