TUPSULIPPIS, MULLE KANS!

Parka jacket NLY Trend / Shirt Gina Tricot / Dr.Denim Lexy jeans / Over knee boots Bianco
Hat Only (without pom pom, it's from ebay) / Gloves Seppälä

Kuinka moni on jo törmännyt tupsuun jonka kaveri on lippa? Kuinka moni on jo ihastunut siihen yhdistelmään, kenties jopa rakastunut? 

Mä oon bongaillut jo useammastakin päästä ja kaupan hyllyltä, joissain jopa kaksi tupsua vieretysten teddy bear -tyyliin. Ja onhan näitä aina välillä ennenkin katukuvassa näkynyt, muttei ne silloin jostain syystä herättänyt tätä samaa innostusta kuin nyt. Kai nää on näitä trendihömpötyksiä? 

Mä tykkään siitä, se on söpö. Söpö söpö söpö!

Ja koska säästin omat varani joululahjashoppailuun, enkä olisi juuri omaan makuun sopivaa välttämättä löytänytkään valmiina, niin tuo tupsu on itse viritetty tutun harmaan lippiksen päälle keikkumaan ainakin näin väliaikaisesti talven ajaksi. Mitäs te tykkäätte?

xx Marianne

7 kommenttia

  1. Oi Kiva asu!:) Ja ihana idea itse oon ettiny nimittäin tupsulippistä mutta missään kivijalka liikkeessä ei oo ollu ei ollu mieleenkään että helposti sen itekki väsää!:)

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanat kengät, ja lippis!! <3 Kiva idea tehdä itse, aina ei tarvitse ostaa valmiina :)

    VastaaPoista
  3. Täällä yksi tupsuun ja lippaan hullaantunut! Omani bongasin hennesiltä, ihan mahtavan näköinen myös itsetehtynä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! Voi siellä oli kyllä kivoja! :) ♥

      Poista
  4. Sulle sopii toi hyvin, ei ois kyllä uskonu et oot ite väsänny :) Vähän nauratti alkuun, kun luin otsikon että "tupsulippis, mulle kansi" :Ddd

    VastaaPoista

Back to Top