KIITOLLINEN

Mistä sä oot kiitollinen just tänään?


Se, että osataan olla kiitollisia on musta yksi aika tärkeekin juttu siihen, että osataan olla positiivisia ilman, että olisi tapahtunut mitään erityistä ja jopa onnellisia muuten vaan. Tai oikeastaan jättäisin tuon sanan 'jopa' tuolta pois, koska ei se oo mikään temppu ja mahdottomuus olla onnellinen tosi pienistäkin asioista. Se on oikeestaan vaan valintoja olla mitäkin mieltä ja nähdä asioita.

Ja elämä kaipaa kontrasteja välillä - naurua ja itkua, onnistumista ja epäonnistumista, sadetta ja aurinkoa, hyviä ja huonoja päiviä - jotta osataan arvostaa asioita puolin ja toisin, mutta sen sijaan, että vaan mietittäisiin mikä voisi olla paremmin ja miten jonkun asian pitäisi olla, niin keskitytään siihen kuinka onnekkaita lopulta ollaan koska kyllähän me suurin osa ollaan. 


Mä oon just nyt kiitollinen kauniista pakkaspäivistä ja etenkin silloin, kun niistä ehtii nauttiakin kiireiltään. Mutta oon kiitollinen myös niistä kiireistä, koska oon koulussa jossa haluankin olla, teen sellaisia duuneja joista tykkään ja mulla on mahdollisuus tähän kaikkeen. Oon kiitollinen siitä, että just nyt vaan on tosi hyvä flow kaiken suhteen. 

Oon myös kiitollinen siitä, että näistä kuvista tuli aika kivoja siitä huolimatta, että mulla oli toinen silmä aamulla herätessä tosi turvonnut, johtuen jostain piilolinssihässäkästä (pakkanen tosin teki sille turvotukselle ihan hyvää haha). Ja jos näin ihan muita viimeisimpiä kuulumisia miettii, niin oon kiitollinen ehjästä hammaskalustosta, sillä mulla vain putosi juurihoidetusta hampaasta toinen puoli pois ilman mitään varoitusta tai että siihen olisi mikään osunut. Kiitollinen oon erityisesti siitä, että se ei oo onneksi niin näkyvällä paikalla ja se ehkä voidaan korjata.

Oon kiitollinen erityisesti myös välillä (viime aikoina) hermoja koettelevasta poikaystävästä, koska se on siitä huolimatta aika ihana ja kaikkein paras! Ja sietäähän sitä ollakkin kiitollinen kun on joku jolle voi sanoa heti ekana aamulla että 'ootpas söpö', vai mitä? Ja todellakin oon kiitollinen teistä jokaisesta siellä ruutujen takana ja ylipäätään kiitollinen siitä, että osaan olla kiitollinen asioista ja siitä kuinka onnekas sitä onkaan.

xx Marianne

20 kommenttia

  1. Vau, sun blogi on kyllä tosi tyylikäs! :)

    VastaaPoista
  2. Ihania juttuja oot kirjotellu :) Mä huomasin miettiväni samaa aihetta paljonkin viime kesänä, kun asuin Keniassa ilman mitään nykyajan mukavuuksia. Aloin yhtäkkii olla todella kiitollinen kaikista pienistä jutuista Suomessa, kuten juoksevasta vedestä ja ötökättömästä kodista. Tässä https://laura-linnea.blogspot.de/2016/07/asioita-suomessa-joita-odotan-innolla.html kesällä kirjotetussa postauksessa on koonnu noita juttuja ylös ja toivoisinki, et kaikki osais arvostaa noita pieniäkin asioita.

    Anyway, kiva postaus ja muutenkin kivanolonen blogi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Laura! :) Kuulostaa hyvältä, käyn kurkkaamassa!

      Poista
  3. Ihana teksti täynnä asiaa! :)

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Tykkään tosi paljon siun tyylistä kirjoittaa! Jotenkin niin mukaansatempaava ja täyttä asiaa.
    Ihania kuvia ♥

    http://kanervaneuvonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tosi paljon, ihanaa kuulla! :) ♥

      Poista
  5. Ihanan positiivinen olet ♥

    http://sofia-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Sun blogi on kyllä yks parhaista! <3 Oot niin ihanan herttainen persoona. Ihana postaus! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos super paljon, ihana kommentti! Niin kivaa kuulla! ♥♥

      Poista
  7. Ihana postaus! oon pohdiskellut näitä ihan samoja juttuja, joten olipa ihana lukea sun ajatuksia kans :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Roosa! :) Tosi kiva kuulla! ♥

      Poista
  8. Ihana pohdiskeleva postaus ja tärkeä aihe! Tekstisi sai mut listaamaan mielessä omassa elämässäni olevia pieniä hyviä juttuja, kiitos siitä.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä on hyvä pohtia näitäkin :) Huippua kuulla! Kiitos sinulle ja ole hyvä vain! ♥

      Poista
  9. Olipa ihana lueskella tätä aamukahvin ääressä. Aloin heti otsikon luettuani miettimään omia pieniä onnen aiheita ja tuli niin iloinen olo. Kiitos tästä, huippu postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa ihanalta! Ihan parasta ♥ Kiitos sinulle paljon ja ole hyvä!

      Poista
  10. ihania kuvia + oot tosi kaunis!!

    VastaaPoista
  11. Kauniit kuvat ♥ Välillä tekee kyllä niin hyvää pohtia niitä pienempiäkin kiitollisuudenaiheita!

    VastaaPoista

Back to Top