NIVEAN MISELLIVEDET + ARVONTA

Ihonpuhdistus on mulle kauneudenhoidossa se yksi tärkeimmistä jutuista, joista en mielelläni jousta - koska kaikki alkaa aina sieltä puhdistuksesta. Siksi musta onkin ihan huippua olla mukana NIVEAn kanssa yhteistyössä tässä kampanjassa!



Kuten sanottu, puhdistus on koko jutun juju, jotta iho säilyy kauniina ja hyvänä. Jos sen tekee hutaisten vähän sinne päin, niin välttämättä voiteet ja seerumit ei toimi niin hyvin, kuin ne voisi ja niiden pitäisi - oli hintaluokka sitten ihan mitä vaan. Ja luonnollisesti sellaisen hutaisun jäljiltä myös epäpuhtaudet astuu kuvaan helpommin. Mun päähän on ainakin myös niin juurtunut ajatus, että älä koskaan nuku meikit kasvoilla.

Ja sitten vielä selvennys tähän asiaan, että kirjaimellisesti ihonpuhdistus eikä vain meikinpuhdistus, koska iho olisi hyvä puhdistaa aina vaikkei meikkaisikaan, sillä kyllä sinne meikkaamattomallekin iholle päätyy jos jonkinlaista putsattavaa päivän aikana.

Joten tiivistettynä puhdistus, puhdistus, puhdistus.




Sain NIVEAlta kokeiluun uudet Micellar Water -puhdistusvedet eri ihotyypeille. Onko misellivesi jo ihan tuttu juttu? Jos ei, niin se tarkoittaa uutta miselliteknologiaa, jossa selkokielellä sanottuna pienen pienet misellipallerot vetää likaa puoleensa magneetinlailla, lukitsee itseensä ja vie mukanaan pois iholta, jonka tuloksena on puhdas ja raikas iho nopeasti ja kätevästi. Sen lisäksi NIVEAn puhdistusvesissä on mukana kosteuttavia ominaisuuksia, joten tuotteet ei kuivata ihoa. Kaikki nämä sopii luultavasti myös tuoksuherkille, sillä juurikaan tuoksua ei ole.

NIVEA Gentle Caring Micellar Water on suunniteltu erityisesti kuivalle iholle ja puhdistusveteen onkin lisätty myös manteliöljyä, jonka ansiosta iho pysyy vieläkin paremmin kosteutettuna ja pehmeänä. Tää on se ykkösvalinta tällä kylmällä kuivattavalla talvisäällä ihan jokaiselle, erityisesti meille luonnostaan kuivaihoisille.

NIVEA Refreshing Micellar Water sopii normaalille iholle ja toimii hyvänä perusvaihtoehtona. Tähän puhdistusveteen on lisätty vaikuttamaan myös E -vitamiinia, joka on tärkeä ihon uusiutumisen ja raikkaana pysymisen kannalta.

NIVEA Sensitive Micellar Water on suunniteltu herkälle ja jopa erityisherkälle iholle, sillä tästä löytyy ihon normaalia kosteustasapainoa tukevaa ja ihon kovaakin punoitusta rauhoittavia raaka-aineita. Sopii myös akneen taipuvalle iholle.



Käytännössä siis kaadat misellivettä vanulappuun ja pyyhit kasvosi puhtaiksi, ei huuhdella pois eikä tarvita välttämättä erikseen kasvovettä, vaan yksi tuote hoitaa koko puhdistuksen. Nämä tuotteet on edullisia (200ml 5,30€, 400ml 7,25€) mutta toimivia. Kosmetologina voin kertoa, että tiedän, ettei se hintataso välttämättä kerro kaikkea, sillä meidän ihot on niin erilaisia ja reagoi eri tavalla, niin pitää vain löytää ne omalle iholle toimivat jutut. Edullinen voi siis toimia yhtä hyvin ellei paremminkin kuin kalliit tuotteet. 

Mulla on aiemminkin ollut käytössä monia misellivesiä ja oon niistä tykännyt ja niin myös näistä NIVEAn uutukaisista, joten nämä pääsee heti ahkeraan käyttöön. Ihan ehdoton lisäys treenikassiinkin, maailman kätevin!



Ja koska tietenkään se puhdistus ei yksinään riitä, niin puhdistus, kuorinta ja kosteutus - siinä kolme perusasiaa joilla pääsee jo tosi pitkälle. Sain testiin myös NIVEA'n Refining Scrub -kuorintavoiteen ja NIVEAn Cellular Perfect Skin -ihonhoitosarjaan kuuluvat yöseerumin, päivävoiteen ja silmänympärysvoiteen, jossa on kevyt valokynäefekti. Musta taisi itseasiassa tulla tuon silmänympärysvoiteen fani, sillä se on oikeasti ihan loistava - se aavistuksen sävyttää tummaa silmänympärystä ja tuo sinne valoa, joten koko ilme näyttää heti silminnähden kirkkaammalta ja terveemmältä. 

Kaikki tuotteet on tosi miellyttävän tuntuisia, nopeasti imeytyviä ja jättää ihon hyvinvoivan näköiseksi ja tuntuiseksi. Tykkään niiden NIVEA'lle ominaisesta tuoksusta, siinä on jotain niin tuttua, kotoisaa ja rehellistä, tulee itseasiassa äiti mieleen!



Mulla on myös jotain kivaa teille, nimittäin pientä arvontaa josta voit voittaa NIVEAn 60€ arvoisen tuotepaketin (sis. NIVEA Micellar Water Gentle Caring -puhdistusveden, NIVEA Cellular Perfect Skin -ihonhoitopaketin, NIVEA Soft -kosteusvoiteen ja NIVEA Protect & Care deo roll onin) itselleen! Osallistua voit kertomalla mikä näistä kolmesta NIVEAn Micellar Water -puhdistusvedestä olisi sun iholle sopivin ja jättämällä kommenttiin mukaan sähköpostiosoitteesi. Arvonta päättyy 5.3.2017 ja tarkemmat säännöt löydät täältä.

xx Marianne


Yhteistyössä NIVEA

108 kommenttia

  1. Ihania tuotteita! Paras omalle iholle olisi luultavasti tuo sensitive :)
    siniturunen@outlook.com

    VastaaPoista
  2. Omalle iholleni sopisi parhaiten tuo Normal :)

    theriddlerr@outlook.com

    VastaaPoista
  3. Normaalille iholle sopiva.
    nailswonderland2011@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Henna28
    NIVEA Refreshing Micellar Water tuntuisi olevan minulle sopiva.

    henna.holappa1@luukku.com

    VastaaPoista
  5. Nivea Gentle caring Micellar
    sandi.osterlund@luukku.com

    VastaaPoista
  6. Normaalille iholle soveltuva. :) Mä just eilen nappasin eilen purkin kyseistä misellivettä cittarin hyllystä, sillä se oli neljällä eurolla tarjouksessa ja yllätyin jo ekan käyttökerran jälkeen, miten ihanan tuntuseks se jätti ihon. Kiva lukee siis myös sun positiivisia kokemuksia näistä! :)

    sonjakoskensalo@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Pure & natural:)
    mannanpostiatluukkupistecom

    VastaaPoista
  8. Pure & natural :) paulina.oittinen(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  9. Mulle sopisi parhaiten Gentle Caring Micellar Water Dry Skin, varsinkin näin talvena iho tarvii huolellista hoitoa ja kosteutusta. Ihollani on myös valitettavasti taipumusta couperosaan, jonka vuoksi ihon hoitaminen on erittäin tärkeää.
    mira.taulanne@gmail.com

    VastaaPoista
  10. Ehdottomasti tuo sensitive versio!

    harriet.gripenberg@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Tuo viimeisin esitelty, herkälle iholle tarkoitettu voisi toimia omille kasvoilleni parhaiten!
    jippurajr(a)hotmail.com

    VastaaPoista
  12. Parhaiten iholleni sopisi varmasti Gentle Caring Micellar Water, sillä ihoni on todella kuiva varsinkin näin talvisaikaan.
    klaara49(at)luukku.com

    VastaaPoista
  13. Pure&natural misellivesi tällähetkellä käytössä,ihan loistava!
    antfin8@gmail.com

    VastaaPoista
  14. Ehdottomasti kuivan ihon tuote :) kissankarva85(at)gmail.com

    VastaaPoista
  15. Nivea Refreching Micellar Water eli se normaalille iholle sopiva!

    hanne.kemppainen@suomi24.fi

    VastaaPoista
  16. Normal olisi minulle paras vaihtoehto.
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  17. Gentle Caring Micellar Water olisi varmasti paras vaihtoehto! annica.weissman@hotmail.com

    VastaaPoista
  18. Mulle sopisi varmaan parhaiten tuo herkälle iholle suunniteltu tuote, sillä kärsin atopiasta ja varsinkin näin talvella kasvojeni iho on todella herkkä!

    ronjakoo@windowslive.com

    VastaaPoista
  19. Gentle Caring Micellar Water sopisi parhaiten, koska minulla on kuiva iho varsinkin näin talvisin.

    idatraff(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  20. Ihania tuotteita! Itselläni on äärimmäisen herkkä iho ja hyviä iholleni sopivia tuotteita tuntuu olevan kovin niukasti.Tuo Pure & Natural kuulostaisi sopivalta tuotteelta minulle ja lähtee varmasti testaukseen.
    korkeamakitiina@gmail.com

    VastaaPoista
  21. Gentle Caring Micellar Water olisi varmasti mun juttu! Varsinkin nyt talvella, kun pieni extra-kosteutus ei ole yhtään pahaksi. ;--)

    kissanpentu96@hotmail.com

    VastaaPoista
  22. Kivan oloisia tuotteita nämä kaikki! Mulle sopivin vaihtoehto olisi varmaankin tuo kuivalle iholle suunnattu misellivesi :)

    tiiaoksanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  23. NIVEA Pure & Natural Micellar Water

    eveliinaruotsalainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  24. pure & natural :)

    androidi-@suomi24.fi

    VastaaPoista
  25. Mulle sopisi tuo herkälle iholle tarkoitettu tuote! :)
    emmih96@hotmail.com

    VastaaPoista
  26. Normaalille iholle sopiva! :')

    jeannayjuliett@gmail.com

    VastaaPoista
  27. Mulle tuo refreshing ois varmaan parhain! Jos ei tästä arvonnasta tuu voittoa niin lähtee kyllä ehdottomasti testaukseen. Haluaisin ruveta hoitamaan mun ihoa paremmin :)

    noorainkilainen@outlook.com

    VastaaPoista
  28. Pure & Natural Micellar Water sopisi iholleni parhaiten! :)

    xevex82(at)gmail.com

    VastaaPoista
  29. Hyvin toteutettu postaus! :-) Itselle sopisi parhaiten tuo normaalille iholle tarkoitettu!

    katariina.karhu96@gmail.com

    VastaaPoista
  30. Nivea Gentle caring Micellar!
    postin.tuomaa@gmail.com

    VastaaPoista
  31. Refresing Micellar Water olisi itselleni kyllä paras vaihtoehto :)

    emmcharlottakarki@gmail.com

    VastaaPoista
  32. Nyt talven kuivattamalle iholle paras olisi tuo gentle caring -vesi! :) kokkonen.heini(at)gmail.com

    VastaaPoista
  33. Kuivalle iholle sopiva:) Oma iho on niin rutikuiva näin talvella että ihan sattuu
    nina_aaw@hotmail.com

    VastaaPoista
  34. SOPII MINUN IHOLLENI, JOKA ON HYVIN HERKKÄ.

    VastaaPoista
  35. Gentle Caring Micellar Water sopisi mainiosti minun naamalleni, etenkin näin talvella... :)

    ella.hakkinen2@gmail.com

    VastaaPoista
  36. Refreshing Micellar Water vaikuttaa sopivimmalta :)
    aliisa.maenpaa@outlook.com

    VastaaPoista
  37. Nivea Gentle Caring Micellar Water varmaan sopisi mun kuivalle iholle parhaiten :>

    wenla.reponen@gmail.com

    VastaaPoista
  38. Genle Caring Micellar water olisi varmasti minulle :) On aika yleistä että täällä pohjoisessa on vähän kuivempi iho talven aikaan. Kiva arvonta!

    lifeascinderella(at)gmail.com
    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
  39. Sopivin olis varmaankin tuo sensitive :)
    jenniju@hotmail.com

    VastaaPoista
  40. Kuivan ihon misellivesi sopis parhaiten!
    hennamar@outlook.com

    VastaaPoista
  41. Kuivalle iholle ☺☺

    VastaaPoista
  42. Gentle Caring Micellar Water olisi sopiva minulle.
    s.kansakoski(at)luukku.com

    VastaaPoista
  43. ehdottomasti kuivalle iholle sopiva! mun iho on tällä hetkellä ihan korppua vaikka rasvaan sitä aamuin illoin... ehkä tilanne olisi parempi jos myös kasvojen puhdistuksessa olisi jo kosteuttava vaikutus! :)
    jjenniannala@gmail.com

    VastaaPoista
  44. NIVEA Pure & Natural Micellar Water olisi omalle iholle kaikkein paras! Nämä uudet Nivean tuotteet vaikuttavat tosi mielenkiintoisilta :) wiskram(at)luukku.com

    VastaaPoista
  45. Mun iholle sopisi NIVEA Refreshing Micellar Water, koska mulla ei oo erityisen kuiva, eikä myöskään herkkä iho! :) Vaikuttaa kyllä hyviltä tuotteilta tämän postauksen perusteella!

    mariannan-@hotmail.com

    VastaaPoista
  46. NIVEA Refreshing Micellar Water.
    sinilintu_(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  47. Pure & Natural, koska ihoni on akneen taipuvainen.
    piivoitto@gmail.com

    VastaaPoista
  48. Ehdottomasti nyt talviaikaan ihoni kaipaisi Gentle Caring Micellar Wateria!
    jepakk@gmail.com

    VastaaPoista
  49. luulempa, että kaupasta mukaan nappaisin tuon sensitive version. misellivedet on iteltä jääny ihan kokonaan unholaan, joten ois huippua päästä niitä testaamaan :-)

    nooraksu(at)gmail.com

    VastaaPoista
  50. NIVEA Sensitive Micellar Water olisi itselleni hyvä :)
    annikajokinen95@gmail.com

    VastaaPoista
  51. Gentle Caring Micellar Water :)

    sipila.niina@gmail.com

    VastaaPoista
  52. Sensitive :)
    anna_88@luukku.com

    VastaaPoista
  53. Sensitive omalle iholle sopivin :)

    millazz.p@gmail.com

    VastaaPoista
  54. Dry Skin :)
    hilsan@luukku.com

    VastaaPoista
  55. Varmastikin Refreshing Micellar Water. Tulin kokeilleeksi misellivettä ensimmäisen kerran vasta kuukausi sitten ja olin kyllä todella positiivisesti yllättynyt. :)

    aensti@gmail.com

    VastaaPoista
  56. Kyllä se toi sensitive ois mun iholle paras!
    Annakaisa.h@hotmail.com

    VastaaPoista
  57. Kuivalle iholle tarkoitettu misellivesi olisi näin pakkasella tarpeelliisin :) sartsa48(at)luukku.com

    VastaaPoista
  58. Refreshing Micellar Water sopis varmastikkin mulle :-) ois ihana päästä testaamaan!
    inkapietila@gmail.com

    VastaaPoista
  59. NIVEA Gentle Caring Micellar Water :-)

    oonajohannaa(at)gmail.com

    VastaaPoista
  60. Mulle sopivin tuote olisi aika varmasti Sensitive Micellar Water :-)

    wilmayh@icloud.com

    VastaaPoista
  61. Normaali-iholle tarkoitettu.
    -minttu47-
    minttu47@gmail.com

    VastaaPoista
  62. Minulle sopiva olisi normal skin.
    Hiisukas (hiisukas(at)gmail.com)

    VastaaPoista
  63. Herkälle iholle sopiva tuote olisi minulle paras vaihtoehto.

    jenna.pek@hotmail.com

    VastaaPoista
  64. Normaalille iholle ois mulle hyvä :) Itse oon käyttänyt ihon puhdistukseen jo monta vuotta Nivean tuotteita. Ne on just hyviä! :)

    jennislullaby(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  65. Varmaan toi Sensitive Micellar Water olis kaikkein toimivin tähän mun sekaihoon, joka tykkää pukata noita finnejä syystä jos toisestakin...

    anniinalle@gmail.com

    VastaaPoista
  66. Mulle sopisi varmaan parhaiten toi gentle caring -vesi! Mun kasvot on varsinkin näin talviaikaan tosi kuivat buu :(

    VastaaPoista
  67. Uskoisin että NIVEA Sensitive Micellar Water olisi oiva herkälle iholleni.
    T: Miukkis
    birgit82@suomi24.fi

    VastaaPoista
  68. Sensitive micellar water olis mun valinta :)

    VastaaPoista
  69. Ainiin ja sähköposti nellii_93@hotmail.com

    VastaaPoista
  70. NIVEA Gentle Caring Micellar Water sopisi parhaiten mun kuivalle iholle :)
    meravaan@hotmail.com

    VastaaPoista
  71. Ainakin näin talviaikaan tuo gentle caring kuulostaisi sopivimmalta.
    Maisamiisa@gmail.com

    VastaaPoista
  72. Sensitive :)

    minnalai4@gmail.com

    VastaaPoista
  73. Sensitive sopisi parhaiten :)

    sini.turunen@laakkonen.fi

    VastaaPoista
  74. Sensitive tällaiselle sekaiholle.
    ellijapii@gmail.com

    VastaaPoista
  75. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  76. NIVEA Sensitive Micellar Water tää olis sopivin mun iholle, sillä mun iho punoittaa usein ja olen alkanut epäillä että se olisi herkkä!

    sanniijulia@gmail.com

    VastaaPoista
  77. Ohos, s-postiin tuli pikku virhe, sanniijuliaa@gmail.com !:D

    VastaaPoista
  78. Gentle Caring Micellar Water olisi luultavasti itselleni paras vaihtoehto, etenkin juuri tähän talviaikaan kun iho kuivuu herkästi! :)

    browneyessecret@gmail.com

    VastaaPoista
  79. Sensitive kuulostaa parhaalta minun iholleni :) Herkkäihoinen kun olen.

    minuhno@gmail.com

    VastaaPoista
  80. Luulisin mulle sopivan parhaiten tuo Sensitive Micellar Water :)

    katri.korpunen@outlook.com

    VastaaPoista
  81. Ehdottomasti tuo Gentle Caring Micellar Water Dry Skin, koska talvi jättää jälkensä myös kasvoihin ! tiiakemppi ( at ) hotmail.com

    VastaaPoista
  82. Gentle Caring Micellar Water olisi varmasti juuri nyt se paras vaihtoehto.

    elinan09@hotmail.com

    VastaaPoista
  83. Gentle Caring Micellar Water :)
    tyttinurminenn(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  84. Sensitive varmaankin :) komupiia87@gmail.com

    VastaaPoista
  85. Kuivalle iholle sopiva kasvovesi olisi nappivalinta varsinkin nyt talvella, kun iho tuntuu olevan ihan rutikuiva.

    annesavol (at) gmail.com

    VastaaPoista
  86. Normaalin ihon misellivesi olisi minulle sopivin!

    e.juhala@gmail.com

    VastaaPoista
  87. Nivea Refreshing Micellar Water eli normaalin ihon tuote olisi minulle sopiva :)

    netteri@gmail.com

    VastaaPoista
  88. veikkaan että noista kolmesta mulle sopis parhaiten toi kuivalle iholle suunnattu :-)

    aaddd_@hotmail.com

    VastaaPoista

  89. NIVEA Sensitive Micellar Water on sopivin

    unelmiaonnesta(at)gmail.com

    VastaaPoista
  90. NIVEA Daily Essentials 3-in-1 Refreshing Micellar Water olisi minulle sopivin. texas-86 (at) hotmail.com

    VastaaPoista
  91. NIVEA Refreshing Micellar Water on minulle sopivin! sannituomola@hotmail.com

    VastaaPoista
  92. Toi NIVEA Gentle Caring Micellar Water olis varmaan mulle paras, mun iho taitaa olla sekaiho-tyyppiä. Oon nyt vasta alkanu kiinnostua enemmän tästä ihonhoidosta, kun tän talven pakkaset on kyllä tehny pahaa jälkeä ennestään kuivalle iholle... pitääpä ottaa näistä asioista enemmän selvää :)

    katjaiheikkila@gmail.com

    VastaaPoista
  93. NIVEA Gentle Caring Micellar Water kuulostaa minun tuotteelle. Kuiva ja todella herkkäiho kun on meikäläisellä :)
    Mukana siis arvonnassa.

    gous@luukku.com

    VastaaPoista
  94. Gentle. sonjaemiliia(at)gmail.com

    VastaaPoista
  95. Gentle caring koska omaan kuivan ihon varsinkin näin talvisin!n Mukana ollaan :)

    viivi.korpela@hotmail.com

    VastaaPoista
  96. Varmaankin se olisi tuo normaalille iholle tarkoitettu :)
    cerppa@gmail.com

    VastaaPoista
  97. NIVEA Gentle Caring Micellar Water ois mulle varmasti oikee valinta, kun olen herkkä ihoinen :)

    minttu-maaria@hotmail.com

    VastaaPoista
  98. Varmaan tuo herkälle iholle oleva vaihtoehto sopisi parhaiten mun iholle. :) jennasusanna96@gmail.com

    VastaaPoista
  99. NIVEA Sensitive Micellar Water olisi mun iholle sopivin! :)

    h_lo (ät) netti.fi

    VastaaPoista
  100. herkälle iholle tarkoitettu micellar vesi olisi varmasti sopivin vaihtoehto :)


    neea.akerfelt@gmail.com

    VastaaPoista
  101. Herkälle tai kuivalle iholle tarkoitettu micellar vesi olisi minulle sopivin vaihtoehuomenna

    idan.heppajutut@gmail.com

    VastaaPoista
  102. Sensitive Micellar Walter! :)
    palvi01holma@gmail.com

    VastaaPoista
  103. Ihana arvonta! Minun valintani olisi Sensitive :)
    -Shiva-
    suddenconnection(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  104. Gentle Care sopisi varmaan parhaiten kuivalle ja välillä atooppiselle iholleni! :)

    mil.kor96@gmail.com

    VastaaPoista
  105. refreshing :)

    ennimaria@hotmail.fi

    VastaaPoista
  106. Sensitive olis mun ihon valinta :)
    nelliina at yahoo.com

    VastaaPoista
  107. Sensitive kuulostaa hyvälle! Nivealla on kyllä yksi parhaista markettimerkeistä :)

    VastaaPoista
  108. ARVONTA ON PÄÄTTYNYT JA VOITTO OSUI NENNALLE (minuhno@gmail.com)! ONNEKSI OLKOON! :) VOITTAJALLE ON LÄHETETTY SÄHKÖPOSTIA!

    VastaaPoista

Back to Top