15 X PALJASTUKSIA


Syön aina salaa jääkaapista Topin vanukkaat ja riisifrutit, vaikka kaupassa sitten väitän, että en mä mitään tollasia syö ja ei mulle tarvii ostaa. Nyt se on alkanut ostaa niistä aina ylimääräisiä muka itselleen, kun tietää että napsin niitä kuitenkin.

Shoppailin ennen stressiin ja nettikaupat oli isolla kulutuksella, niissä sain jotenkin ajatukset muualle ja onhan se nyt kivaa. Mutta oon tosi tyytyväinen, että nyt se ei enää mee niin vaan harkitsen jokaista ostosta tosi paljon ja tosi tarkkaan.

En oo nähnyt ja saatika lukenut yhtäkään Twilightia tai Harry Potteria.

Saatan valokuvata esimerkiks jotain ihan vaan kosmetiikkaa tai aamupalaa monta tuntia putkeen kyllästymättä, kuvaaminen on vaan niin mun oma juttu ja nautin siitä. Koulunkin kannalta vaan tosi jees, että kulutan aikaani tällä tavalla!

Mä oon yksin kotona vähän vainoharhainen tai jotain haha! Alan kuunnella kaikkia ääniä liian tarkkaan ja kuvitella jotain mörköä sängyn alle ja suurinpiirtein juoksen iltaisin valonkatkaisijalta sänkyyn... Onneks kuitenkin järki pysyy päässä vaikka vähän ehkä kuumottelee salaa kuitenkin.


Avaan Instagramin koneelle ennen kuin julkaisen kuvan ja mallaan uutta kuvaa puhelimen näytöllä koneella auki olevaa feediä vasten, että sopiiko se siihen...

Katson jotain leffaa tai sarjaa puhelimelta aina samalla kun tiskaan. Sitä päivää odotellessa kun puhelin putoo tiskiveteen.

Tykkään kuunnella J.Karjalaista.

Mä oon 160 cm pitkä. Ja tää on paljastus sen takia, että mua luullaan ilmeisestikin kuvien (ei kyllä ehkä tälläisten ylhäältä alaspäin otettujen, mutta muuten) perusteella todella pitkäksi. Ja siis tää luulo on tullut vastaan ihan hurjan monta kertaa.

Mä en julkaise kaikkia kuviani vaikka olisinkin ottanut ne blogia varten. Jos en vaan oo tyytyväinen kuviin tai vaikka asuun, niin kuvat jää vaan kansioihin pyörimään, koska en halua julkaista sellaista mihin en oo tyytyväinen.

Paras tapa tyhjentää pää ajatuksilta ja saada unen päästä kiinni on katsoa jotain tosi tosi tosi hömppää teinikomedialeffaa, jotka on varmaan tarkoitettu enemmänkin 12 -vuotialle.


Mä oon kuvissa aina oikee puoli kasvoista kameraa kohti ennemmin kuin vasen puoli, koska mun nenä on vähän vino ja näytän mun mielestä erilaiselta siltä puolelta. Toisaalta, jokaisella varmaan on se oma parempi puoli?

Mä olin pienenä ihastunut Heikki Paasoseen. Ja no eihän siinä mitään vikaa oo nytkään!

Saatan ostaa jonkun paidan tai takin sen vuoksi miestenpuolelta, että sitten myös Topi voi käyttää niitä. Meillä on siis muutamia yhteisiä vaatteita, uusimpana rento farkkutakki, joka on mulle ihan täydellinen oversize, mutta Topille istuu just hyvin. 

Oon jäänyt ihan koukkuun Pinterestiin ja saatan selata sitä parikin kertaa päivässä. Saan sieltä ihan mielettömän paljon inspiraatiota ja pinnauksia löytyy satoja joka kansiosta.

Bomber jacket Junkyard XX-XY (gifted/adlink) / College shirt H&M / Leather skirt Bik Bok / Beanie Cheap Monday / Backpack TopShop / Nike Roshe One

Haastan sut kertomaan itsestäs tähän kommentteihin jonkin paljastuksen itsestäs! Ja osuko yhtään samaa paljastusta kuin mulla?

xx Marianne

31 kommenttia

  1. Tohon sun instagram hommaan, niin suosittelen mm. sovellusta nimeltään preview (ilmainen). Sen logo on semmonen värikäs. Siinä saa täsmälleen samanlailla ne kuvat kuin instagramissa (ilman sitä bio laatiokkoa). Niitä voi sitten siirrellä ja just kun laittaa uuden kuvan siitä näkee just miltä se tulis näyttämään se feedi. Suosittelen!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mä heittäisin tähän aiheeseen liittyen samanlaisen vinkin eli UNUM -niminen sovellus on linkitettynä instagramiin siten, että siellä näkyy kaikki sun jo julkaisemat kuvat ja sitten niiden jatkeeks pystyy lisäilemään kuvia ja suunnitella tulevia instagramjulkaisuja. :)

      Poista
    2. Hei mahtavaa kiitos teille paljon! ♥ :D Täytyy kokeilla noita, olis nimittäis tosi kätevä!!

      Poista
    3. Ja mä suosittelen myös 'Later' sovellusta. Toimii kuten UNUM mutta saa ajastettua kuvia ja puhelin muistuttaa, kun julkaisun aika tulee.Lisäks kuvatekstit voi kirjottaa koneella jos naputus puhelimella ei nappaa :D mutta UNUM myös kiva suunnittelutyökaluna!:)

      Poista
    4. Siis miten mä oon missannu tälläset!! :D Kiitos vinkistä Auroora! :)

      Poista
  2. Minäkin olin pienenä ihastunut Heikki Paasoseen!! :D

    http://kanervaneuvonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiva kuulla, että muitakin löytyy tunnustamaan!! :D

      Poista
  3. Mahtavia paljastuksia, nää oli oikeesti tosi hauskoja ja erilaisia kuin monilla muilla :D

    Mun salainen pahe on tarjousherkut! Muuten voin olla pitkiäkin aikoja ilman herkkuja, mutta jos tarjouksessa on 3 Ainon jätskipakettia kympin tai kilo irtsareita 6€ on niitä pakko ostaa ja yleensä ne katoaakin ihan liian äkkiä - tosin on mulla sentään mies auttamassa siinä hommassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippua, kiitos paljon! :) Toihan kuulostaa hyvältä! Täällä kanssa yks ''tarjoushaukka'' haha :D

      Poista
  4. Mä taas oon aina vasen puoli kasvoista kohti kameraa, sillä mun mielestä mä näytän ihan erilaiselta oikeelta puolelta! :D tähän voin tehdä sellasen lisäyksen, että mä istun bussissa AINA oikeella puolella, jotta ihmiset näkee mut just siltä paremmalta puolelta kun niille näkyy just se vasen puoli kasvoista... :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että jollain muullakin on toi! :D Haha voi ei!

      Poista
  5. Eikä! Sama homma ton Heikki Paasosen kanssa! Ja jotenki koomisen tilanteesta tekee nyt se, että Heikki paasaa nelosella melkein jokaisessa ohjelmassa :-D naurattaa entistä enemmän, ku alkaa muisteleen menneitä vuosia...

    www.aliisavaruhin.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jep, Paasonen on kyllä joka paikassa just nyt mutta eipä tuo haittaa! :D Haha jep!

      Poista
  6. Tää oli ihan huippu kivasti toteutettu postaus! :') Ps. Täällä ilmottautuu toinen, joka syö välillä poikaystävänsä herkku vanukkaat jääkaapista hahaha! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Haha jes! ;D

      Poista
  7. Pinterest on uusi Google! Itse etsin sieltä kaiken sisustusinspiksestä puhelimen taustakuviin ja diy-tutoriaaleihin :) Siellä saa kulutettua ihan huomaamatta aikaa vaikka useita tunteja!

    -Mikaela
    www.inhimillinenturhamaisuus.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo sinäpä sen sanoit! :D Niin totta!

      Poista
  8. Heiii harry potter ja heikki paasonen fakta on mulla sama ;)

    VastaaPoista
  9. Sun kannattaa ladata Planoly sovellus! Siinä voi suunnitella instafeediä helposti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuolla ylempänä mua jo valaistiinkin tästä asiasta, että näitä sovelluksia on olemassa haha :D Kiitos!

      Poista
  10. Aiemmissa kommenteissa onkin vinkattu jo noista instafeedin suunnittelu sovelluksista, mutta pitääpä nyt vielä suositella sellaista appia kuin UNUM. Omalla käyttäjällä pitää kirjautua jolloin kaikki vanhat instakuvat kerääntyy sinne + pystyy mallailemaan uusia kuvia feediin ja vaihtamaan niiden paikkaa :) Ja jos miettii jonkun vanhan kuvan poistamista niin sekin onnistuu ilman että kuva häviäisi oikeasti mihinkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Täytyy tsekata nämä ja valita mieleisin :) Kuulostaa hyvältä!

      Poista
  11. Itse tunnustan myös tekeväni tuota muiden vanukkaiden varastelua! :D vaikka nimenomaan löytyy jokaiselta omat eväänsä kaapista niin mä ronskisti vedän kaikki vaan, haha!

    Fresh Beginner

    VastaaPoista
  12. Tosi kiva postaus! Mäkin varmaan söisin muitten vanukkaat, mutta yksin asuessa ei oikein voi syödä muitakuin niitä omia eväitään :-D Tosin välillä tekee oikeesti mieli riisifruttia, niin kyllä mä semmosen sitten itselleni ostan :-D

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla! :) No mutta se toimii, että ostaa oikeesti sen mitä mieli tekee mutta toisaalta toi on jees koska mä söisin huomattavasti terveellisemmin (vaikka aika terveellisesti syönkin yleensä) ellen asuin Topin kanssa, koska se ostaa niitä herkkuja ja mä ajaudun syömään niitä, mutta niin ei kävis jos se ei niitä tänne ostais haha :D

      Poista
  13. Ihana postaus ja ihania kuvia! Millä kameralla oot ottanu, kun on noin älyttömän hyvän laatusia? Törmäsin sun blogiin muutenkin vasta nyt ekaa kertaa ja jään kyllä ehdottomasti lukijaks ja seurailemaan!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Saara! :) Ihan super ihana kuulla, tervetuloa seuraamaan! ♥ Kuvaan/kuvataan Canon 100D'llä, joka siis vastaa samaa kuin 700D, mutta pienemmässä paketissa :) Ja yleensä kuvataan valovoimaisella 50 mm objektiivilla ja sitten ihan kittilinssillä laajakuvaa! Mutta 100D'tä kyllä suosittelen, tosi kiva!

      Poista
  14. Ja haha, en tietenkään muistanu samassa kommentissa vastata sun kysymykseen eli siis joo mä en oo kanskaan lukenu/kattonu yhtäkään Harry Potteria, mut Twilightit oon kattonu läpi. Harry Potterit ei vaan iske :D

    https://saaramariav.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo ei oikein iskeä tännekään :D Twilight vois iskeä jos vaan alkais katsoa, mutta jotenkin ei vaan oo tullut katsottua kun ei noi fantasialeffat niin nappaa

      Poista

Back to Top