8 X VAATETTA MUN TYYLIIN

Ootko jo lukenut multa hetken aikaa sitten kirjoittamani Mitä otan huomioon tyylissäni? -postauksen ja tutustunut mun pukeutumisfilosofiaan? Tänään ajattelin antaa kahdeksan esimerkkiä vaatteista, jotka on sitä ominta mua ainakin just tällä hetkellä.


1. KIVAT TENNARIT - Yllätys yllätys aloitetaan tennareilla, jotka on ainakin ihan selkeesti mun juttu asussa kuin asussa. Suosikit tällä hetkellä on Adidaksen Stan Smithit, Niken Roshet ja mulla on täällä kahdet uudet ehkä maailman söpöimmät kevättennarit saapuneet mun hellään huomaan...

2. POLVIPITUINEN NAHKAHAME - Pelastaa päivän kun päivän ja tilanteen kun tilanteen. Ihan yleensäkin polvipituiset hameet ja mekot, mutta tästä nahkahameesta on tullut mun all time favourite.


3. ADIDAS MISSÄ MUODOSSA VAAN - Tähänkin postaukseen kootuista kuvista voi aika helpolla päätellä, että mikäs se mun suosikki näissä merkeissä olikaan... Se vaan toimii, ei siitä mihinkään pääse! Paitaa, housua, lippistä, mekkoa, kenkää...

4. MUSTAT HOUSUT - Aika perus, mutta musta tuntuu, että sinistä farkkua nähdään mun päällä todella harvoin. Mustat on se mun juttu, revittyinä tai ehjinä. 


5. BOMBERTAKKI - Oon näihin jotenkin ihan hulluks tullut ja mulla on näitä vähän joka paksuudelta ja väriltä, mutta bomberit on vaan niin rentoja ja kivoja, joten mun makuun kyllä sopii tää trendi todella hyvin.

6. HARMAA COLLEGEPAITA - Sellainen ihan simppeli ja tosi perus. Jotenkin se vaan päätyy mun päälle monta kertaa viikossa. Helppo ja rento yhdistää (ja super mukava).


7. PITKÄ VILLAKANGASTAKKI - Vastapainoksi bombereille sitten taas pitkät villakangastakit, joissa väreinä erityisesti kameli ja harmaa. Se siistimpi valinta jos pitää edustaa tai vastapainoksi muulle lookille.

8. LIPPIS - Sillon jos joku asu kaipaa vähän lisää jotain särmää ja sporttisuutta. Ja sillon kun ei jaksa laittaa hiuksia tai meikata haha -  oon ristinyt lippiksen myös mun turva-asiaksi huonoina päivinä. 

Mitä tykkäätte näistä tyylipostauksista?

xx Marianne

9 kommenttia

  1. Adidas ja villakangastakki toimii aina 5/5!<3 Tää oli ihan super kivasti toteutettu postaus sulta :') Ihanaa torstaita<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että oot samaa mieltä! ♥ Kiitos tosi paljon Jenna! :) Samoin sinulle! ♥

      Poista
  2. Hieno nahkahame t.Jani-75

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus ja ihana sinä <3 Tää tyyli on kuin luotu sulle :-) Mullakin olis mielessä yhet kivat kevättennarit, sellaset vaaleanpunaiset mutten vielä ole uskaltanut niitä tilata

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kiitos paljon! ♥ Ihan parasta kuulla! Kuulostaa hyvältä, munkin nämä toiset ihanuudet on vaaleanpunaiset!

      Poista
  4. Nämä ovat ihan älyttömän ihania postauksia, voisin itse kuvitella toteuttavani joskus samoja. Tyyli kun muuttuu ja aina tulee niitä uutukaisia paloja omaan tyyliin.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti Kata! Tosi mukava kuulla että on mieleen! :) Totta ja vuodenajoittain vaihtuvuudesta puhumattakaan!

      Poista
  5. Tyylipostaukset on super kivoja. Aivan ihania juttuja ja polvipituiset hameet kyllä pelastaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla, kiitos paljon Inka! :) ♥

      Poista

Back to Top