MITKÄ ON MUN LEMPPARIT KOTONA?


Missä mä viihdyn meillä kotona parhaiten? Mihin nurkkaan päädyn aina hengailemaan ja missä on parasta olla? Mitkä on ylipäätään mun suosikkijuttuja meillä?

Aina kun kevät alkaa olla tuloillaan niin muhun iskee kova sisustusinto ja haluaisin vaikka mitä uutta ihanaa tänne, mutta just nyt hetken aikaa tyydyn näihin ihanuuksiin mitä täältä jo löytyy. Valkoinen, harmaa ja hailakka vaaleanpunainen yhdistettynä tummiin viherkasveihin on se juttu just nyt! Tässä muutamat mun lempparinurkat.


Sohvannurkka, joka on vuorattu pehmeillä tyynyillä, on yks meidän lempipaikka. Harmaa sohva on just täydellisen mittainen tähän seinänpätkälle, joskin tosin haaveilen isosta löhösohvasta, mutta tänne kotiin tää on paras vaihtoehto. Riittää kun kaks mahtuu sylikkäin haha! Tässä katotaan telkkaria ja selataan somea, nukutaan päikkäreitä ja kunhan hengaillaan. 

Instagramista löytyy eilen lisätty kuva, joka on vähän kauempaa tästä kohdasta ja jos ette oo vielä hoksanneet, niin tuosta yläpalkin 'categories' kohdan alta löytyy 'fresh decoration' jonne on koottu kaikki sisustupostaukset kätevästi ja niistä löytää lisää kuvia meiltä.


Mulla on tähän nurkkaukseen vähän sellainen viha-rakkaus-suhde, koska toisaalta tää on musta ihana ja nää jutut on ihania, mutta toisaalta mä en oo mikään koristenurkkaihminen ja näköjään mulla silti sellainen nyt tavallaan on... Oikeastaan nää on vaan ajautunut tähän ja siinä ne nyt vaan on. Haluaisin kyllä tähän ehkä tuohon isompaan paperipussiin jonkun isomman viherkasvin ja se onkin kevään hankintalistalla.


Yks isoin rakkaus täällä meillä on isot ikkunat, joita riittää näiden lisäks vielä makkariin yhtä paljon samalla vauhdilla, joten valoa riittää mikä onkin mulle tärkeetä. Lisäks musta on  ihanaa, kun meille mahtuu niin iso ihana ruokailuryhmä, vaikkei tää mikään suuri asunto olekaan vaan pohjaratkaisu on tosi toimiva.


No nyt ollaan siinä, missä mä ehkä eniten pyllyäni kulutan,  nimittäin tällä tuolilla. Varmaan kaikkein lempparein nurkkaus on tuolta pöydän toisesta päädystä eli tällä tuolilla ja siellä mä eniten meillä istunkin ja mä myös kuvaan tosi paljon tuossa kohtaa.


No totta kai sänky kuuluu myös tähän postaukseen - noin 160cm leveä jenkkisänky kivoilla lakanoilla ja pehmeillä tyynyillä ei vaan voi olla huono juttu. Tästäkin löytyy oma postauksensa mm. täältä.


No joo, siinä ehkä ne mun top viis, vaikka tykkään täällä paljon muustakin. Parasta on koti, jossa viihdytään molemmat ja mahdutaan tähän kaksioon tosi kivasti just nyt. Oon kohta vuoden jo hehkuttanut tätä, mutta oh damn mä tykkään tästä!

xx Marianne

19 kommenttia

  1. Teillä on kyllä kiva koti ja kivasti sisustettu:) Onko toi teidän sohva muuten sotkasta ostettu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kiitos! :) Kyllä sohva on Sotkasta!

      Poista
    2. Noniin. Ajattelin kun näytti Sohva niin samalta kun tuli vähän aikaa sitten sieltä ostettua saman näköinen sohva :)

      Poista
  2. Onpa teillä kivan näköistä :) Mistä oot löytänyt ton sisutusnurkkauksen vanhan puisen jakkaran?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! :) Ne on molemmat bongattu kirpparilta!

      Poista
  3. Ihanan näköistä teillä!

    VastaaPoista
  4. Ihanasti koottu tuo ruokailuryhmä, erilaisia istuimia mutta ei silti ole levottoman näköinen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ihanaa kuulla! :) ♥

      Poista
  5. Oi teidän koti näyttää super ihanalle! <3 :') En malta odottaa kun päästään itekkin muuttaan lähivuosina upouuteen kotiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! :) ♥ Oo kuulostaa hyvälle!

      Poista
  6. Tollaisessa asunnossa viihtyis kuka tahansa! Ihan älyttömän kaunis koti kauniilla yksityiskohdilla :) Tykkään erittäin paljon värimaailmasta. ❤

    tiiaemilia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana! :D Kiitos kovasti, kiva kuulla että on mieleen! ♥

      Poista
  7. Teillä on kyllä niin ihanan näköinen koti, aivan upeasti sisustettu! ♥

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos kovasti! :) ♥

      Poista
  8. Mä siis RAKASTAN sun kuvia!! Niissä on ihan mielettömän upea, raikas, kotoisa ja harmoninen tunnelma!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana!! Kiitos super paljon, tää piristi niin paljon! ♥ Ihan mahtavaa, että tykkäät!

      Poista
  9. Aivan ihana sisustus! Tykkään itsekin sisustaa, tää inspiroi mua. :)

    https://happythingswithjulia.wordpress.com/

    VastaaPoista

Back to Top