RISTIRIITAISET VERKKOSUKKIKSET

Ripped jeans Junkyard XX-XY (HERE/adlink) / Fishnet H&M / Adidas Stan Smith

No, hitti vai huti?

Mä olin ja oikeestaan oon vieläkin vähän kiikun kaakun ajatuksen kanssa. En olis ikinä, ikinä, ikinä voinut kuvitella, että mä ostan verkkosukkahousut - koko ajatus oli jotenkin ihan hassu. Mutta mitäs sitten kun ne saakin näyttämään hyvältä ja mun mieli muuttuu? No sitten huomaan marssivani kauppaan ja kipittäväni kassalle verkkosukkikset kädessäni ennen kuin kerkeen muuttaa mieleni. 

Okei, mä tykkään vaan näistä tällä pienemmällä verkolla ja oikeestaan ainoostaan housujen kaverina sillon kun niistä ei pilkistä kun ihan pikkuisen - joko revityt farkut tai sitten vain pieni kaistale nilkkaa näkyvissä. Se on ihan mielenkiintonen yksityiskohta ja no onhan ne nyt aika slay. Paljon riippuu siitä, miten ne pukee.

Mitäs mieltä siellä ollaan?

xx Marianne

29 kommenttia

  1. Hitti!<3 Tykkään ihan älyttömän paljon :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että siellä iskee! :) ♥

      Poista
  2. Yes yes yes, näyttää superhyvältä! Mä voisin kuvitella ostavani tommoset missä on isompaa verkkoa, sopii varmaan aika mageesti just mom jeansien alle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees kuulostaa hyvältä! Kiva että tykkäät! :)

      Poista
  3. Itse en noita suuresti fanita enkä voisi kuvitella niiden koristavan vaatekaappiani. Mutta se on ihan makukysymys.
    Sulle nimittäin voisin tuollaiset kuvitella ja jos ne osaa yhdistää oikein niin saahan niistä tyylikkäät, juuri vaikkapa noiden farkkujen kaveriksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on ja yllätyin itsekin että pidän näistä :D Mukavaa kuitenkin kuulla, että voisit hyvin mun tyyliin kuvitella! :)

      Poista
  4. Mun mielestä hitti! Sama juttu, en tiedä hankkisinko itse, mutta jos hankkisin, niin heittäisin ne varmasti just farkkujen alle! :-D

    VastaaPoista
  5. Oon samaa mieltä, hyvän näköiset juuri farkkujen kanssa sillain että näkyy vähän kerrallaan! Mutta todennäköisesti hyppää myös nopeasti vähän mauttoman puolelle, jos verkkoa on liikaa esillä.. :D Mulla on tää trendi ollut kanssa toteuttamislistalla, en vaan omista tällä hetkellä oikein sellasia farkkuja joiden alle tuommoset olis hyvä pukea. Pitää varmaan lähteä ensin farkkuostoksille? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi on tosi totta, että menee helposti mauttomuuden puolelle.. :D Mutta pikkuisen on just sopivasti! Hyvä syy ostaa myös farkut? :D

      Poista
  6. wau tosi sexy

    VastaaPoista
  7. Mun mielestä noi näyttää super hyvältä farkkujen alla:)!

    VastaaPoista
  8. Ehdoton hitti! Ja vielä tällaisten vähän löysempien farkkujen kanssa tosi hyvännäköiset, wau ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa! Niiden nimenomaan! ♥

      Poista
  9. Hitti just revittyjen farkkujen alla! Nyt mullekkin tuli kauhea mieliteko kiikuttaa kaupasta kotiin samanlaiset... kiitos :-D

    VastaaPoista
  10. Tykkään todella, vaikka omaa tyyliäni ne eivät ole :) Tosi kivoja just farkkujen kanssa!

    http://janitakristina.blogspot.com/

    VastaaPoista
  11. Oon samaa mieltä farkkujen alla! Jos miut laitettaisiin minihame ja verkkosukkahousut jalassa tuonne kaupungille niin ois ihan kauhee fiilis. Jotenki halpa ja mauton. :'D Mut coolien farkkujen kanssa ehdottomasti parempi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo samoja fiiliksiä :D Ehdottomasti! ♥

      Poista
  12. Mäkin haluaisin hankkia verkkosukkikset! :D Niitä on näkynyt nyt aika monilla ja mietin jos itsekin antaisin niille mahdollisuuden (mulla kun ei koskaan sellaisia ole ollut, nyyh). Revittyjen farkkujen alla verkkosukkikset toimii erittäin hyvin, mutta miksei myös jonkun mekon tai hameenkin kanssa. Se riippuu aikalailla siitä, miten ihminen niitä kantaa yllään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitten hankkimaan! :D Joo tää on munkin ensimmäinen kosketus verkkosukkiksmeininkiin, mutta näin puettuna tykkään että näkyy vain paloja, mutta en nää ainakaan itteni päällä hameiden kanssa. Perustuu vaan siihen etten pidä verkkosukkiksmatskusta isolla alueella näkyvillä, vaikka kantaisi sitten miten hyvin vaan, mutta makuja on monia! :)

      Poista
  13. Siis ensinäkemällä en todellakaan tykännyt tuollaisesta farkku ja verkkosukkisyhdistelmästä, kun näitä alkoi ilmestyä blogeihin/instaan ym. Pienen totuttelun jälkeen olen kuitenkin alkanut ihastua tähän juttuun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo mulla oli varsinkin aluks aika ristiriitainen olo, mutta nyt oon näiden kanssa jo kaveri! :D

      Poista
  14. Just tällein tyylillä puettuna nämä on mahtavat, mutta mikäli tätä on yhtään enemmän, menee siinä itselläni jo maku. Tykkään tästä miten oot nää yhdistänyt, just sopivasti!

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep sama täällä! Pieninä paloina jees mutta isosti näkyvillä ei mun mieleen. Oi kiitos! :)

      Poista
  15. Taru/stuffabout.fitfashion.fi4.2.2017 21.04

    Mä tykkään kyllä! :)

    VastaaPoista

Back to Top