CHOKER JA LEVEET LAHKEET

Leather jacket JC / Choker shirt IVYREVEL (gifted) / Pants Bik Bok / Backpack TopShop 
/ Watch Daniel Wellington (gifted) / Shoes Adidas Stan Smith

Onko chokerit iskenyt jo suhun? Musta tuntuu, että mä oon vähän jopa hitaasti lämpenevä trendivillityksiä kohtaan ja huomaan, miten monet jo pitkään esillä olleet trendit miellyttää mun silmää vasta nyt niin paljon, että ne löytyy myös mun vaatekaapista. Yksi niistä on choker -kaulakoru. Tämä choker kuuluu tämän paidan kanssa samaan settiin, mutta on siis täysin irrallinen niin sitä voi käyttää muissakin asuissa. Katsotaan, mitä sen kanssa vielä keksin, mutta tänään se näyttää tältä. Mitä tykkäätte?

Saan myös jakaa teille alekoodin STAYFRESH20 osoitteeseen www.ivyrevel.com jolla saat -20% koko ihanasta valikoimasta. Koodi on voimassa 20.4.2017 saakka.

Ihanaa sunnuntaita!

xx Marianne

34 kommenttia

  1. SIIS WAU mikä asu!! Voisin kuvitella hyvin itsenikin päälle (itseasiassa aika kyseisen tyylinen löytyykin päältä välillä) ja siulle sopii täydellisesti koko musta, nahkatakki, leveät lahkeet sekä tuo choker! Älyttömän upea <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihan hurjan paljon! ♥ Ihanaa kuulla, että on mieleen kans! :)

      Poista
  2. vau mikä asu, sä oot niin upea! <3 ihan mielettömiä kuvia, rakastan niin tota sun kuvauspaikkaakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos niin paljon! ♥ :) Joo tää on ihan vakkari ja lemppari! Ja onneks ihan tässä vieressä :D

      Poista
  3. Mää en kestä näitä sun asukuvia!! Niin mielettömän kivoja! Sä saat kyllä asun kuin asun näyttämään upealta!

    HENNA M.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! Huippua kuulla, saa kyllä hymyilemään tälläiset kommentit :) ♥

      Poista
  4. ihana asu, ja vau noi housut! toimii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, kiva kuulla! :)

      Poista
  5. Vitsit noi housut näyttää hyvältä sun päällä! Itse oon metsästänyt kissojen ja koirien kanssa leveälahkeisia housuja, mutta tuntuu että vaihtoehtona on joko niitä puolipitkiä tai sitten kokopitkiä jotka on aina ihan liian pitkän lahkeista mulle :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! Ihana kuulla ♥ Nämäkin on mulle aavistuksen liian pitkät kun oon niin lyhyt ja aionkin parilla sentillä lyhentää lahkeita! Suosittelen kanssa, jos ei löydy oikean mittaisia niin ottaa ompelukoneen esiin tai vie jollekkin joka sen osaa tehdä :) Se on aika nopee homma loppujen lopuks!

      Poista
  6. Kiva asu! Tulee melkeen tosin kylmä kun kattoo lookkia kun sulla on rinta aivan paljaana ja kaula kun on niin kova tuuli tänäänkin ja vaan pari astetta lämpöä :C :)

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katri! :) Joo en mä ihan tässä lookissa pelkästään tuolla ulkona vielä painelis menemään, mutta en olis oikein voinut peittää tässä rintakehää millään, sillä paidan mallikin olisi peittinyt ja kuvien tarkoituksena on, että nimenomaan paita näkyy sillä se on saatu yhteistyössä. En kerennyt paleltua ja kuvat ei ole tänään tässä tuulessa otettuja! :) Mutta toivotaan niitä lämpimiä päiviä vähän pian lisää!

      Poista
  7. Ihana asu! Mulla taas pahin chokervillitys on menny jo ohi omalta kohaltani, mutta tykkään niistä kyllä tosi paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Anni! :) Mäkin oon muilla pitänyt jo pitkään näistä tämän kaltaisita ja niistä jotka on pelkkää ohutta nauhaa, mutta jotenkin omaan kaulaan päätyi vasta nyt! Oon näissä hullutuksissa yleensä vähän siellä jälkijunassa päin ellei ihan heti iske haha :D

      Poista
  8. Aivan törkeen magee asu ja upea sinä<3 wau!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! Ihanaa kuulla, että tää miellyttää muidenkin silmää ♥♥

      Poista
  9. Vau!!! 😍 Nyt on kyllä niin superkuuma ja kaunis että huhhuh! Täydellinen 😍💞

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua kiitos super paljon!! ♥♥

      Poista
  10. Mä oon myös aina jäljessä tällaisissa vähän 'räväkämmissä' trendi-jutuissa, mutta chokerit kyllä iskee muhunkin! Itse en leveämpää versiota osaa vielä kaulani ympärille kuvitella, mutta ehkä pikku hiljaa sekin ajatus alkaa houkuttelemaan nyt kun oon tykännyt käyttää ihan vaan ohutta chokeria :) Tosin siinä vaiheessa saattaa koko choker-trendi olla jo ihan ohi haha :D Mutta hyvältä siis näyttää ja toimii tässä asussa tosi hyvin! Ihana myös toi reppu ♥︎

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no eihän se mitään kun vielä nää on kuitenkin niin kovassa huudossa haha! :D No joo tää on ehkä levein mitä tykkään pitää mutta sellainen ohutta nauhaa oleva choker on tosi kiva! Oikeestaan vaan nää ihan basic on mun makuun, enkä oikeen niitä mistään killuttimista välitä niin kuin en koruista muutenkaan :D Hahah noo eiköhän tää trendi kuitenkin vielä aika pitkään vaikuta! Kiitos kovasti ihana ♥

      Poista
  11. Tää on niin makee asu❤️ Toimii täydellisesti sulla! :')

    VastaaPoista
  12. Aivan upea asu - jälleen kerran! Oot tosi kaunis! <3 Onko noi housut millaista materiaalia? Oon etsinyt itekin leveälahkeisia, mutta hakusessa olis mahdollisimman pehmeä materiaali! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihan mielettömästi! ♥♥ Niin kivaa kuulla, että niin moni myös pitää tästä lookista! :) Noi on sellaista ''vähän hienompaa'' tai tiiätkö sellaista mitä joskus on esim. jossain juhlatopeissa että ei mitään trikoota tai helposti rypistyvää :) Mukavat päälle!

      Poista
  13. Vau, mieletön asu Marianne! Pakko sanoo, että vaikka asu on yksinkertainen ja ei mitenkään erityisen paljastava, mutta jotenkin nää kuvat on hirmu naiselliset ja vaan vau! :) Ihana!

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon Kiia! No joo tiiätkö sellainen olo mulla olikin tässä asussa vaikkei mitenkään edes paljastele varsinaisesti! :) Ihana kiitos ♥♥

      Poista
  14. Pakko sanoa, että vautsi mikä asu! Näytät upealta ♥ Mua on nyt alkanut kiehtoa leveälahkeiset housut, mutta tuskin sellaisia itselleni koskaan hankin, koska oma vartalonmalli ei välttämättä ole kaikista sopivin niihin. Sulle nuo kuitenkin sopivat erittäin hyvin :)

    Chokereista oon pitänyt jo monien vuosien ajan, vaikken niitä ookaan liiemmin käyttänyt. Ei se silti sitä tarkoita, ettenkö tykkäisi - nimittäin tykkään niistä aika paljonkin! Eikä sillä oo väliä jos tulee ns. hieman jälkijunassa joidenkin trendivillityksien suhteen, se on mun mielestäni ainakin täysin fine :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hurjan paljon! ♥♥ Siis mä oon ihan rakastunut leveisiin suoriin lahkeisiin, ne on jotenkin tosi mukavat ja vähän vaihtelua tiukoille! Nyt kevättä kohti tahtoisin samanlaiset mutta culottes mitalla :) No niimpä, vähän sama toi että oon mä näistä tietyn mallisista muilla tykännyt mutta omaan kaulaan päätyi vasta nyt! Ehdottomasti, ei sillä ookkaan niin väliä! :)

      Poista
  15. Sopii sulle niin hyvin koko asu! Kaunis olet <3 Pitääpä käydä kurkkaamassa nettikaupan valikoimaa!

    tiiaemilia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitokset! ♥ Kivaa kuulla, siellä on vaikka mitä kivaa! :)

      Poista
  16. Jälleen kerran niin tyylikäs asu, näyttää tosi hyvältä! :)

    VastaaPoista
  17. Waude ♥ Todella naisellinen, mutta rennon näköinen asu! Pukee sua aivan mainiosti :)

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana, kiitos hurjasti! :) ♥

      Poista

Back to Top