INSPIRAATIOTA KEVÄTTYYLIIN


Farkkua ja vaaleanpunaista. Kerroksia ja suoria linjoja. Hyvin istuvat mom jeansit, oversize farkkutakki ja pehmeä huppari. Leikattuja lahkeita, suoria lahkeita, leveitä lahkeita ja nilkkapituisia lahkeita. Nahkatakki ja hyviä perusvaatteita. Levikset ja Adidakset. Mukavia ja hyvältä näyttäviä vaatteita. Valkoinen kauluspaita, kauniit bralettet ja täydellinen laukku olkahihnalla ja hopeisilla yksityiskohdilla. Klassista minimalismia, sporttisuutta ja hyvä ripaus naisellisuutta. Mekkoja ja lenkkareita. 

Musta tuntuu, että mun on aika KonMarittaa taas toi mun vaatekaappi ja miettiä oikeesti sitä, mitä mä oikeen haluun pukea ja miltä haluun mun tyylin näyttävän. No tältä, tai tältä oon halunnutkin sen jo pidempään näyttävän, mutta jotenkin toteutus tarvii taas vähän potkua, joten aloitan nyt ihan heti sillä, että käyn tuon vaatekaapin huolella läpi. 

Huomaa kyllä, että kevät on täällä.

xx Marianne

// Kuvat Pinterest

10 kommenttia

  1. Samanlainen tyyli iskee muhunkin, kaupoissa on niin paljon kivoja juttuja nyt, etten pysy perässäkään! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, et samat jutut miellyttää! :) No joopa älä muuta sano, parane mennä kauppoihin ollenkaan haha! :D

      Poista
  2. Mä olen kevään tullen kans alkanut haikailemaan vaaleaa farkkutakkia ja valkoisia yksityiskohtia! Oon kans tässä kuussa tehnyt muutaman kirppislöydön, joista ihanin Billabongin nahkatakki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo kuulostaa todella hyvältä! :) Voi kun ois itsekin hyvä kirppistelijä!!

      Poista
  3. Farkkutakki ja vaaleanpunaista - check! Ite haaveilen vielä Adidaksen superstareista täksi kevääksi...❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa hyvältä! ♥ Mä haaveilen Addun uusista Stan Smitheistä! :)

      Poista
  4. Oi mitä inspikuvia!<3 Kaikki kollaasissa olevat kuteet on kyllä ihan munkin juttu :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa et on samoja fiiliksiä! ♥ :)

      Poista
  5. Samaistun noihin kuviin ja sun fiiliksiin kyllä ihan kympillä! <3
    http://roosamononen.com

    VastaaPoista

Back to Top