HEI MITES MUN ARKIKUULUMISET?

Mä en tiedä, kaipaatteko te postauksia, joissa kerron mun arkikuulumisista. Mä en tiedä edes mitä niistä kirjoittaisin. Siksi kysyn teiltä, kaipaatteko te niitä ja mitä siitä haluaisitte kuulla?

Ja nyt vaan kippasen tän tähän. 


Mulle kuuluu sitä kuuluisaa stressiä, josta en viitsisi aina mainita mutta tulipa taas mainittua. Mulle kuuluu pieni pakollinen tauko somepäivittämisestä, joka oikeestaan tuntui hyvältä. Pakollinen siksi, että viime viikon vietin sekä koulussa että töissä, eikä vaan virtaa riittänyt enempään täydellä teholla. Tuntuu vähän jopa hassulle, etten pariin päivään juuri avannut konetta tai oikeastaan koskenut kameraankaan, mitkä yleensä on mulle niin päivittäistä arkea ettei enempää voi olla. Mulle kuuluu keskeneräistä enkun tehtävää, jonka deadline on jo ylitetty. Ensimmäisten näyttöjen suunnittelua ja niistä jännäämistä. 

Sitä, että ihanan RIVAn maailman pehmein huppari on ollut viime päivinä mun outfit of the day.

Ihania iltoja kaksistaan kotona ja hyvän yön suukkoja - meillä menee kivasti, hullua miten nopeasti aika kulkeekaan. Yksi työhaastattelu. Tyttöjen kesken perjantainen viini-ilta kivalla porukalla, joka jatkuikin Roope Salminen & Koirat -keikalle ja tanssilattialle. Pitkiä kahvittelu- ja maailmanparannus hetkiä ystävien kanssa. Uusia ystäviä ja vähän myös menneille jutuille heippojen heittämistä, jonka seurauksena vielä yksi uusi ystävä lisää. Kevätkukkien fiilistelyä ja kesästä haaveilua. Raakakakkujen pyöräyttelyä oikein urakalla yrityksen puolesta ja keskustaan auenneen Beans&More -vegaanikahvilan kanssa yhteistyötä niiden osalta - sieltä nimittäin saa meidän raakakakkuja! 


Mulle kuuluu sitä, että kuuden tunnin yöunet on enemmän sääntö kun poikkeus, mutta ei ne oikeestaan tunnu ees pahalta. 

Kuitenkin myös tarpeeseen tullutta yökyläilyä kotikotona äitienpäivänä, johon taas kuului grillikauden starttaamista maailman kämäsimmällä pallogrillin jäänteellä, joka on oikeestaan aika symppistä ja sunnuntaisaunaa parhaissa löylyissä mitä tiedän - sopivan pehmeet ja sopivan kovat. Konjac Sponge -ihonpuhdistussienellä kasvojen pesemistä suihkun lattialla istuen ja miettien, että miten yllättävän kiva se ihmesieni onkaan. Ja hei tänään suuntaan parhaan ystävän kanssa kylpylään pulikoimaan ja hengailemaan porealtaaseen näin ihan perus maanantaisuunnitelmaksi!

Sitä mulle kuuluu nyt. Ja tiskivuori oottaa kotona, mutta ei se oikeestaan haittaa. Mitä sulle kuuluu?

xx Marianne

6 kommenttia

  1. Mun mielestä ainakin tällaiset postaukset on huippu kivoja, koska nää tuo jotenkin sellasta normaalia arkista aitoutta blogiin! :-) Ja huippu juttu toi raakakakku yhteistyö, oon odotellutkin ton vegaanikahvilan auvautumista jo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa kuulla, tottahan toi! :) Jep niimpä! Täytyy itekin käydä siellä pian!

      Poista
  2. Hei! Stressiä täälläkin suunnalla. Mulla on paniikkihäiriö ottanut vallan ja romahdin täysin töissä. Jouduin lähtee keskenkaiken töistä pois, kun sain paniikkikohtauksen. Oon todella väsynyt. Eipä mitää muuta 😢

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi, ei kuulosta ollenkaan kivalle! :( Tsemppihalit! ♥

      Poista
  3. Ihana postaus Marianne, näitä arkikuulumisia on kiva lukea! <3

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla! Ihanaa kuulla ♥

      Poista

Back to Top