KELTAINEN SADETAKKI

Raincoat RUKKA (gifted) / College Na-kd / Jeans Dr.Denim Lexy /  Shoes Adidas Stan Smith (gifted/adlink)

Kuinka voikaan olla niin fiiliksissä sadetakista? Keltaisesta sadetakista? No aika paljon itseasiassa.

Niin paljon, että on ihan sama sataako ulkona ja oon tätä muutamat kerrat käyttänyt vaikkei sataisikaan, koska onhan tää nyt aikaa päheekin. Joku jota oon mun vaatekaappiin kaivannutkin tietämättäni. Varsinkin tässä Suomen kesässä ja syksyä kohden oon sitä mieltä, että jokaisella pitäis olla joku ihana sadetakki, niin ihana, että sen oikein haluaa pukea ylleen. 

Parasta mahdollista maanantaita!

xx Marianne

29 kommenttia

  1. Täydellinen asu ja sadetakki! Oon pitkään etsinyt ja halunnut sellaista sadetakkia, jota kehtaa pitää vaikka kaupungillakin, mutten oo vielä sattunut löytämään. Ehkäpä mullekin vielä joskus löytyy joku kiva yksilö :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ella! :) Toivottavasti sellainen löytyy sinullekin!

      Poista
  2. Vitsi toi näyttää hyvältä! :) Ite toivon, että H&M:lle tulis lisää niitä vaaleenpunasia sadetakkeja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla! :) Oi kuulostaa ihanille, toivotaan et tulee!

      Poista
  3. Tuo sadetakki on kyllä ihana! Pakko varmaan tilata itsellekin syksyksi tuollainen haha! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! Tää on niin kiva! ♥

      Poista
  4. Ah, kotiuttaisin mielelläni omaankin vaatekaappiin tällasen sadetakin! :D

    anskukoo.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva sadetakki, mulla on sama pinkkinä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi se on varmaan myös ihana! :)

      Poista
  6. Mä rakastan myös mun keltasta sadetakkia ja oon myös jakanut viime vuoden puolella asukuvat siitä mun blogiin, koska se on vaan niin IHANA!!

    Tosi kivan asun oot rakentanut ton sadetakin ympärille, yksinkertaisen, mutta tyylikkään :)

    https://nooramaijakatariina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Keltainen sadetakki on vaan niin kiva! ♥ Ja kiitos paljon! :)

      Poista
  7. Tuollainen keltainen sadetakki ois kyllä niin ihana! Sopii hyvin sulle♥

    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Itseltä löytyy sama sadetakki ihan saman värisenäkin vielä ja toi on kyllä ihan huippu! :) Ihania kuvia!♥

    http://emmiinae.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Keltaset sadetakit on niin ihania! Itteenikin vähän himottais hankkia tollanen. ♥ :) Ja heii, ihan täydellinen asu muutenkin jälleen kerran. :) Sun blogi on kyllä niin ihanan inspiroiva. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta! Kannatan ehdottomasti ♥ Kiitos ihanasta kommentista! Niin kivaa kuulla! :)

      Poista
  10. Ää miten makeet kuvat Marianne!<3

    VastaaPoista
  11. Itsekin ostin juuri samaisen takin ja ei vitsit miten se tekeekin sadepäivistä kivempia :D Kauniita kuvia!

    https://janitakristina.blogspot.com/

    VastaaPoista
  12. Tuo on kyllä aivan ihana! Oon itsekin nyt pidemmän aikaa haaveillut tuon värisestä sadetakista, mutta en vain ole saanut aikaiseksi ostaa... Olisi kuitenkin ihanaa saada tuollainen piristys omien takkien kirjoon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen ;) Tää on kyllä sellainen piristys jota itse ainakin oon kaivannut mun vaatteiden joukkoon tietämättänikin!

      Poista
  13. Love that raincoat!
    I`m following your blog with a great pleasure via GFC
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    VastaaPoista

Back to Top