MÄ JA MUN HYLLYREIDET OLLAAN KAUNIITA


Koska viimeksi katsoit itseäsi peilistä ja pidit itseäsi kauniina? 

Toivottavasti ajattelet niin nyt. Tänään, eilen, kaikkina sitä edellisinä päivinä ja huomenna. Koska syytä olis. Oo se paras sinä ja lopeta vertailu muihin, oo kaunis sun tavalla ja sun piirteillä. Kukaan ei oo samanlainen toisen kanssa ja ajatus siitä, että ei mun pidäkään olla kuten joku muu vaan olla se oma minä omalla tavalla, on kadottannut ainakin täältä ne ulkonäköpaineet. Mä oon tällänen ja tällä mennään.


Mulla on pieni pömppis, mutta todellisuudessa vedän vatsaa sisään näissä kuvissa ja kyljessä olis pieni makkara ellei uikkari peittäis sitä. Mä oon havainnut selluliittia mun reisissä ja kyllähän ne reidet vähän ja vähän enemmänkin hyllyy kun kävelee. Ja onhan mulla pienet rinnat ja näissä kuvissa sellaiset liimautuvat silikoniset rintafileet uikkareiden alla. 

Mutta entäs sitten? Kaikki tää on ihan tosi okei ja tunnen itseni silti kauniiksi. Ja hei joo, on se lupa sanoa ääneenkin. Sä voit sanoa myös!


Tiedän, että siellä on varmaan nyt joku, että helppohan sieltä on huudella ja miten niin mitkä hyllyvät reidet missä, mutta kaikki ei oo aina niin täydellisen näköistä miltä ne saadaan kuvissa näyttämään ja ihan tosissani sanon sulle nyt tämän ja uskon siihen - toivottavasti sä tunnet itsesi myös kauniiksi, upeaksi ja ihan tosi ihanaksi, sillä sitä kaikkea sä oot kaikkine piirteines ja muotoines.

Oon siitä ihan varma. 

Swimsuit Gina Tricot

Tiedän, ettei nääkään asiat oo aina helppoja ja tunnu näin yksinkertaisille, mutta toivon, että ehkä joku sai tästä tekstistä hyvää mieltä tähän päivään ja voi ylpeesti tuntea itsensä tänään kauniiksi just sellaisena kuin on. 

Kaunista tiistaita!

xx Marianne

41 kommenttia

  1. Ihana sinä ja mahtava teksti!<3 Tästä tuli hyvä fiilis :")

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! ♥ Huippua kuulla :)

      Poista
  2. Vitsit mikä postaus! Sä nainen rokkaat nää asiat ja ihanaa että puhut niin suoraa ja niin asiaa ♥ Upea sinä, upea minä ja upeat me kaikki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti Emmi! ♥♥ Todellakin upea sinä, kiitos!

      Poista
  3. Vauu miten ihana postaus, oot niin upea <3 Tästä postauksesta tuli kyllä hyvä mieli, keep going girl!

    ♥ JennyJanette

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos kovasti Jenny! ♥

      Poista
  4. Sulla on niin ihana blogi ja inspiroivat postaukset! Tämäkin postaus oli niin ihana, rehellinen ja kannustava. Kaikilla on lupa tuntea itsensä kauniiksi. Ja yleensähän ne pikku viat vain kaunistavat. Mullakin on todella erilaiset silmät näkövammani takia ja mahassa arpi nenämahaletkun takia, mutta silti pystyn olla napapaidoissa tai bikineissä!
    Olen myös omaan blogiini tehnyt vastaavan postauksen luonnollisesta kauneudesta. Oot tosi kaunis :)

    https://hevostytonelamaax.blogspot.fi/2017/01/sina-olet-kaunis.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla ja voi ihana mikä kommentti! ♥ Kiitos Suvi! You go girl! ♥

      Poista
  5. Mukava postaus! :) Ihmettelin kyllä ens, mitkä on hyllyreidet, koska mulle tuli "hyllystä" mieleen vaan kirjahyllyt sun muut eikä hyllyminen. :D Sun kuvat on tosi nättejä - näytät hyvältä ja poseeraat kivasti. <3(Mä en vaan yhtään tykkää siitä, ku noi tommoset Baywatch-uimapuvut on taas tullu muotiin. Voisko ne jo pian mennä pois? En kestä.) D:

    viikarivartti.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kiva kuulla! :) ♥ Ja haha joo tiesinkin että joku tähän kummalliseen otsikkoon tarttuu :D ''hyllyreidet'' siksi, että voisin sanoa ja sanonkin niin usein ja otsikko on näin lyhyempi kuin että siinä lukisi ''hyllyvät reidet'' vaikka kuulostaakin jonkun korvaan hassulle :) Uikkarit best ♥ Mutta kaikki ei tykkää kaikesta!

      Poista
  6. Oot kyllä vaan niin upee! <3 Me kaikki ollaan täydellisiä tällaisina, ja kyllä minäkin sitä mahaa aina kuvissa sisään vedän, mut silti tykkään mun pömppiksestä, haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Ninni! ♥ Kiitos paljon! Ja niimpä, mäkin tykkään mun pömppiksestä ja reisistä!

      Poista
  7. Mikä ihana postaus ja sinä! <3 Ihanan aidosti kirjoitat ja varmasti jokainen meistä voi samaistua tuohon. "Olla minä, omalla tavalla", on just tiivistettynä se, mikä pitäis muistaa.

    VastaaPoista
  8. Tosi tosi ihana postaus Marianne <3

    VastaaPoista
  9. oot upee ja rohkee mimmi! <3

    Mä samaistun hyllyreisiin ja pieniin tisseihin, selluliittiin ja pömppikseen, mut pidän silti vartalostani enemmän kun koskaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti, kiitos! ♥ Ja just näin, sama täällä - en oo timmeimmässä kunnossa mitä oon ollut mutta pidän silti ehkä itseäni kauniimpana kuin koskaan :)

      Poista
  10. Sun hyllyvät reidet, selluliitti ja kaikki sun 'virheet' tekee susta sut ja sä oot täydellinen❤ niinhän me kaikki ollaan:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti, kiitos! ♥ Just näin!

      Poista
  11. "Mä oon tällänen ja tällä mennään" - niin ihanasti ja osuvasti sanottu ♥︎ Oot upea, sisältä ja ulkoa! xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Pinja, kiitos hurjasti! ♥

      Poista
  12. Aivan ihanasti kirjoitettu teksti! Tämä oli kyllä ehdottomasti aamun piristys, oot kyllä mahtava! ♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kiitos paljon, kiva kuulla että piristi! ♥ :)

      Poista
  13. Niin ihana ja piristävä postaus! Oot upee! <3

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. Just näin! :)

    Mulla oli kamalat tuskat yhden instakuvan kans, kun halusin postata sen, mutta selluliitti ahdisti. Sitten mietin, että jos somessa ei koskaan näy muuta kuin mallivartaloita, meitä epämalleja ahdistaa entistä enemmän. Joten täällä selluloin! <3 https://www.instagram.com/p/BWGKBIIhCdr/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kuva oli upea, todellakin kehtaa jakaa! Ei kysymystäkään ♥

      Poista
  15. Niin ihana kirjoitus ja postaus, olet kyllä upea jokaisessa kuvassa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! Ja voi kiitos tosi paljon! ♥

      Poista
  16. Jep, näin on ja aivan loistava kirjoitus! Mä olen vasta nyt jotenkin oppinut hyväksymään itseni ja hyllyvät reiteni edes jotenkin, mutta kyllä tää tästä! Ja aivan ihana uikkari, sekä Yyteri. ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon! :) No sähän oot hurjan upea ja mä ainakin jopa pidän mun hyllyvistä reisistä ja muutenkin, sehän on vaan elämää! :) Ja joo Yyteri best ♥

      Poista
  17. Ihana postaus ja niin totta!❤ Upeita kuvia myös susta nämä!<3

    VastaaPoista
  18. Sä olet vaan niin upea ihminen sisältä ja ulkoa! Toi sun positiivisuus on tarttuvaa, tulee aina hyvä mieli kun avaa sun blogin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana olet siellä, kiitos hurjan paljon! ♥ Super ihanaa kuulla!

      Poista
  19. Kiitos. Tää mun tarvitsi kuulla, just tänään. <3

    VastaaPoista

Back to Top